معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال بیش از دو میلیارد تومان خدمات سلامت به مددجویان زیر پوشش کمیته ارائه شده است.

ارائه خدمات دو میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امدادمحمدحسین جمال پور معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزدگفت: در ۹ ماهه نخست امسال دو میلیارد و ۷۷۹ میلیون تومان خدمات  بهداشتی و درمانی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان ارائه شده است.

جمال پور با اشاره به اهمیت توجه به امنیت غذایی کودکان کمتر از پنج سال مبتلا به سوءتغذیه گفت: طی ۹ ماهه ابتدای سال جاری یک میلیارد و ۱۴۸ میلیون تومان برای رفع سوءتغذیه، هزار و ۵۱۵ کودک نیازمند کمتر از پنج سال هزینه گردیده است همچنین  طرحی با عنوان هم‌سفره برای مشارکت نیکوکاران در این زمینه اجرا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه این نهاد توجه ویژه‌ای به بیمه اجتماعی مددجویان تحت حمایت دارد افزود: کمیته امداد در ۹ ماهه امسال نسبت به پرداخت حق بیمه اجتماعی یک هزار و ۲۴ خانوار زیر پوشش این نهاد،  شامل  زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال اقدام کرده است.

وی اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی به نیازمندان، تلاش برای بهبود سلامت جامعه هدف تحت حمایت و همچنین پرداخت هزینه‌های درمانی مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است و این موضوع از زمان تاسیس کمیته امداد در اوایل انقلاب اسلامی تا امروز این موضوع مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۳۷ مرکز درمانی شامل بیمارستان، درمانگاه، داروخانه، پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی و مراکز خدمات تشخیصی با این نهاد همکاری دارند.

انتهای پیام/ غ

ارائه یش از دو میلیارد تومان خدمات سلامت به مددجویان در نه ماه نخست امسال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار