معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد باید عدالت محور باشد.

اقتصاد باید عدالت محور باشدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر استانی به مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرکرد، با اشاره به دستاورد‌ها و اهتمام نظام اسلامی در ۴۰ سال اخیر برای خدمت به مردم گفت: مردم جایگاهی در حکومت طاغوت نداشتند، اما امام خمینی (ره) به دنبال حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی امانتی در اختیار مردم و مسئولان است، افزود: همه باید برای حفظ و اعتلای این امانت تلاش کنند.

نصیری اضافه کرد: دشمن در این سال‌ها از روش‌های مختلف و امروز از طریق جنگ اقتصادی، به مقابله با نظام اسلامی پرداخته است، اما مشکلات اقتصادی در کوتاه‌مدت و با بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود برطرف خواهد شد.

وی، اقتصاد مقاومتی را از راهکار‌های رفع مشکلات کنونی بیان کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای درون‌زا بودن است، که علاوه بر تأمین نیاز‌های داخل، صادرات محور باشد.

نصیری تأکید کرد: اقتصاد باید عدالت محور و متناسب با آمایش سرزمینی و توانمندی هر منطقه باشد که در چهارمحال و بختیاری، بایستی کشاورزی، دامپروری و گردشگری، مبنای برنامه ریزی و حرکت قرار گیرد.

وی در پایان اظهار داشت: یوم الله ۲۲ بهمن روزی بسیار حساس و مهم، و شرکت در راهپیمایی این روز، حمایت مستقیم از انقلاب اسلامی است که باید باشکوه و پرشور برگزار شود.

گفتنی است: در این برنامه، از ۴۰ تعاونگر، کارگر و کارآفرین نمونه استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
 
انتهای پیام/ش

تجلیل از کارگران و کارآفرینان نمونه چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار