فراخوان عکس تصویرگران فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران –دفتر لاهیجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی لاهیجان ویژه برنامه مشارکت مردمی در خصوص پژوهش و تحقیق عکس انقلاب را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به فراخوان عکس، افزود:از تصویر گران فجر انقلاب اسلامی و مردم پرشور و انقلابی و علاقمند به پژوهش درلاهیجان و کشور دعوت می‌شود تا با مراجعه به آلبوم شخصی، عکس‌های مربوط به وقایع انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان را از سال‌های ٥٧ و ٥٨ به صورت امانت تا تاریخ ٢٢ اسفنددر اختیار  دبیرخانه دفتر انجمن سینمای جوان لاهیجان قرار دهند.

مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: عکس‌های برگزیده در قالب یک کتاب مجموعه عکس انقلاب اسلامی لاهیجان با ذکر منبع و صاحب اثر چاپ خواهد شد.

قاسم مصفا در ادامه تصریح کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند عکس‌های خود را به نشانی خیابان امام خمینی (ره) -اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان –طبقه دوم – انجمن سینمای جوان تحویل دهند و یا با شماره تلفن ٠١٣٤٢٣٤١٥١٩ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ق

انتشار فراخوان عکس تصویرگران فجر انقلاب اسلامی شهرستان لاهیجان 

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.