بیمارستان امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور معاون امور مجلس دانشگاه و معاون رئیس جمهور به طور رسمی آغاز بکار می‌کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسحق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: این واحد دانشگاهی با دارا بودن رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی و تربیت پزشکان و پرستاران متعهد در سال‌های اخیر موفق شد ساخت بیمارستان آموزشی – درمانی امام رضا (ع) در محوطه اصلی دانشگاه را راه‌اندازی کند.

وی افزود: بیمارستان آموزشی و درمانی امام رضا (ع) پس از اخذ موافقت اصولی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینی به مساحت ۱۷ هزار و ۵۲۶ مترمربع و با زیربنایی به مساحت ۱۱ هزار و ۸۵۴ مترمربع احداث و ساختمان آن در سال ۱۳۹۲ تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: پس از آن با عقد تفاهم‌نامه‌ای در تیرماه ۱۳۹۶ به مدت ۱۰ سال به منظور راه‌اندازی و بهره‌برداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل قرار گرفته است و در اردیبهشت ماه سالجاری راه‌اندازی شد.

رسولی گفت: در حال حاضر تمامی بخش‌های بستری، درمانگاه‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، واحد پاراکلینیک، داروخانه و اورژانس تجهیز شده و در حال ارائه خدمات به مراجعین می‌باشد.

وی تصریح کرد: این بیمارستان دارای ۱۰۸ تخت بستری عادی و ویژه بوده و شامل ۴ بخش بستری جراحی، دو بخش ICU با ۱۲ تخت ویژه، دو بخش اتاق عمل با ۶ تخت اتاق عمل و واحد‌های رادیولوژی و آزمایشگاه و همچنین درمانگاه صبح و کلینیک ویژه عصر است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی را باید یکی از نهال‌های باغ انقلاب اسلامی برشمرد که اینک بعد از ۴۰ سال فعالیت علمی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی به یک درخت تنومند با شاخه‌هایی گسترانیده در سراسر کشور و حتی در خارج از مرز‌های جغرافیایی کشور تبدیل شده است.

وی افزود: این دانشگاه علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، پیشتاز در مسایل پژوهشی و فرهنگی بوده و با رویکرد جدید خود به سمت نوآوری و کارآفرینی فصل جدیدی را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گشوده و در اختیار جوانان این مرز و بوم خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ح

افتتاح بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل

برچسب ها: بیمارستان ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
نوبت گرفتن اینترنتی خیلی سخت هست