به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ساختمان قرارگاه پلیس راه آذربایجان غربی کلنگ زنی شد.

ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه آذربایجان غربی کلنگ زنی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه استان با حضور معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی ، رییس پلیس راه استان ، فرماندار ارومیه ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و برخی دیگر مقامات و مسئولین اداری و انتظامی آذربایجان غربی کلنگ زنی شد.

 آرامون معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی در این مراسم گفت : با ساخت و بهره برداری از این ساختمان و با همکاری دستگاههای ذینفع در استان و تلاش پلیس راه شاهد کاهش بیش از پیش آمار تلفات جاده ای در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باشیم .

 آرامون افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری حتی یک فوتی نیز در جاده ها برای ما باید اهمیت داشته باشد لذا طبق مصوبه کمیسیون ایمنی و شورای ترافیک،باید هر سال نسبت به سال قبل ۱۰ درصد کاهش تصادف داشته باشیم که از سال ۹۲ تا به امروز خوشبختانه شاهد کاهش محسوس تصادفات هستیم .

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در این مراسم،با ارائه گزارشی از مشخصات احداث ساختمان اصلی و جانبی و محوطه قرارگاه پلیس راه استان گفت: این ساختمان با اعتبار ۴۰ هزار میلیون ریال در مدت ۱۸ ماه احداث خواهد گردید.

شکری در پایان گفت: ساختمان اصلی قرارگاه پلیس راه استان در زمینی به مساحت بالغ بر ۸۹۲ متر مربع ، ساختمان جانبی در زمینی نزدیک به ۲۶۳ متر مربع و محوطه سازی نیز به مساحت ۲۴۵۵ متر مربع انجام خواهد گرفت و دیوار محوطه نیز بالغ بر ۲۳۹ متر طول خواهد داشت .

 

انتهای پیام/م

 

کلنگ زنی ساختمان جدید قرارگاه پلیس راه آذربایجان غربی

برچسب ها: حمل ونقل ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.