رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت و درمان تربت حیدریه گفت: کانون‌های سلامت محلات و سفیران سلامت، مجری برنامه‌های سلامت محور در جامعه هستند.

اجرای پویش خود مراقبتی با سبک زندگی سالم در تربت حیدریه

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،الهه گرامی پور رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت و درمان تربت حیدریه گفت: پویش خود مراقبتی با سبک زندگی سالم با محور‌های تغذیه سالم، سلامت روان، پیشگیری از سرطان و پیشگیری از اعتیاد در راستای ارتقا سلامت جامعه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این پویش بمنظور جلب مشارکت جامعه و اجتماعی سازی سلامت کلیه برنامه‌ها در محل کانون سلامت محله چمران تربت حیدریه برگزار شده است؛ افزود: برگزاری همایش‌های علمی٬ بر پایی نمایشگاه٬ مسابقات نقاشی و مقاله نویسی از جمله برنامه‌های این پویش هستنند.

رئیس گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت و درمان تربت حیدریه ادامه داد: این پویش که از دهم بهمن آغاز شده است تا ۱۷ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و در پایان باحضور کلیه مسئولین شهرستان از سفیران سلامت فعال منطقه تقدیر بعمل خواهد آمد.

این پویش به همت دانشگاه علوم پزشکی شهرستان تربت حیدریه و با مشارکت سازمان‌های شهرداری، بهزیستی، ستاد باز آفرینی شهری٬ موسسه نسیم زندگی سبز و مشارکت گسترده سفیران سلامت برگزار شده است.


انتهای پیام// د. ش



پویش خود مراقبتی با سبک زندگی سالم در تربت حیدریه اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار