دبیر فدراسیون اسکی: فدراسیون اسکی به طور حتم با اظهارات کیادربندسری درباره تبانی‌های صورت گرفته در تیم ملی برخورد خواهد کرد.

بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: متاسفانه محمد کیادربندسری تحت تاثیر افرادی قرار گرفته است که باعث شده اظهاراتی را بیان کند که فدراسیون و بازیکنان را زیر سوال ببرد. ما حتما با این گونه بی اخلاقی ها بر خورد خواهیم کرد تا دیگر تکرار نشود، مرتضی جعفری یکی از بازیکنان با اخلاق تیم ملی است و تبانی تهمتی بیش نیست. مسابقه ای که در غیاب محمد کیادربندسری صورت گرفته است جام اسکی زنده یاد رامبد شریعتی پور بوده، این مسابقه در ۲ روز برگزار شد که خانواده زنده یاد رامبد شریعتی پور هر سال مسابقه ای را برای یاد بود فرزندشان برگزار می کنند و جایزه ای را به نفرات برتر اختصاص می دهند. طبق قانونی که در مارپیچ کوچک وجود دارد اگر ورزشکار از مسیر خارج شود می تواند دوباره وارد مسیر شود به همین جهت با احتساب دو مرحله مرتضی جعفری نفر اول این رقابت قرار گرفت.

ساوه شمشکی: فدراسیون هنوز تصمیمی برای اظهارات ملی پوش اسکی نگرفته است

محمد کیادربندسری همچنان در رنکینگ جهانی بالاترین ورشکار ایرانی است

او در ادامه افزود: امتیاز های جهانی بازیکنان دقیقا بعد از رقابت یاد بود رامبد شریعتی پور در روز اول با احتساب همان مسابقه اعلام شد که محمد کیادربندسری در جایگاه ۳۳ و مرتضی جعفری در جایگاه ۳۷ قرار گرفتند. همچنان محمد کیادربندسری از امتیاز بالاتری برخوردار است و نفر اول تیم ملی محسوب می شود. من اگر او را بی سواد خطاب کردم به دلیل آن بوده است که به امور ورزشی خودش از جمله جایگاهش در جهان خبری نداشته است.

ساوه شمشکی: فدراسیون هنوز تصمیمی برای اظهارات ملی پوش اسکی نگرفته است

ساوه شمشکی اظهار کرد: فدراسیون حتما گفته های این بازیکن درباره تبانی را پی گیری و بر خورد خواهد کرد چرا که هیچ تبانی صورت نگرفته است. تیم ملی بازیکنان جایگزین رزرو دارد. ورزشکاران باید دانش رشته ی خود را افزاش دهند تا دچار سوء تفاهم نشوند. البته علاوه بر وجود این قانون که نفر اول جهانی می تواند در قهرمانی جهان شرکت کند، سرمربی تیم ملی نیز می تواند راجب بازیکن شرکت کننده نیز اظهار نظر کند.


بیشتر بخوانید:

کیادربندسری: تبانی در تیم ملی اسکی را به رئیس فدراسیون گزارش دادم

اظهارات ملی پوش اسکی دردسر ساز شد

عباسی: فشار‌های مالی باعث خداحافظی ورزشکاران حرفه‌ای می‌شود


انتهای پیام/

اظهارات دبیر فدراسیون اسکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار