با لغو اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ساحلی، دومین اردوی تمرینی ملی پوشان در استان‌های بوشهر و هرمزگان پیگیری می‌شود.

اسامی ساحلی بازان دعوت شده به دومین اردوی استانی اعلام شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ الی ۲۶ اسفند ۹۷ به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود تا نام سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه مشخص شود.

بر همین اساس مقرر بود تا ساحلی بازان کشورمان اردوی آماده سازی خود را برای حضور در این رقابت‌ها در کشور برزیل و با انجام پنج بازی دوستانه پیگیری کنند که با لغو این اردو، برنامه جایگزین آن شامل چهار اردوی داخلی در استان‌های بوشهر و هرمزگان اجرا خواهد شد.

به همین منظور، ساحلی بازان ایران فردا (چهارشنبه) عازم بندرعباس می‌شوند تا تمرینات خود را در دومین اردوی آماده سازی زیر نظر مارکو اوکتاویو پشت سر بگذارند. گفتنی است ساحلی بازان کشورمان یک بازی درون اردویی نیز در طول این اردو در پیش خواهند داشت و به مصاف تیم لیگ برتری شهرداری بندرعباس خواهند رفت.

این دیدار درون اردویی در روز یکشنبه (بیست و یکم بهمن) برابر تیم چهارم رده بندی لیگ فصل قبل برگزار می‌شود.

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو از سوی مارکو اوکتاویو به شرح زیر است:

محمد احمدزاده، پیمان حسینی، مسلم مسیگر، فاروق پسنده، مصطفی کیانی، امیرحسین اکبری، سعید پیرامون، حمید بهزادپور، محمد مرادی، علی میرشکاری، محمد معصومی زاده، احسان درا، علی درویش متولی، وحید قلی پور و محمدعلی مختاری.

این اردو از تا روز دوشنبه (بیست و دوم بهمن) ادامه خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

حضور ۲ ایرانی در میان سفیران جهانی فوتبال ساحلی

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی

منشا به استقلال پیوست + عکس


انتهای پیام/

دومین اردوی ساحلی بازان به استان هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار