استاندار اردبیل گفت: رونق بخشی به اقتصاد، حق مردم استان اردبیل است و با توجه به جنگ اقتصادی فعلی لازم است تلاش‌ها بیش از پیش باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو, استاندار اردبیل روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون رییس جمهور برگزار شد، بیان کرد: بهره برداری از بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) یکی از خدماتی است که در سایه نظام وانقلاب و تلاش‌های مسوولان محقق شده است.

وی افزود: هر قدمی که برداشته می‌شود با هدف ایجاد امید در جوانان است و تلاش می‌کنیم با اقدامات مفید و کارساز ریشه بیکاری را در استان بخشکانیم.

استاندار اردبیل با اشاره به حضور در شهرستان پارس آباد و بازدید از طرح‌های اقتصادی این شهرستان گفت: پایاب سد خداآفرین یکی از اقدامات انجام گرفته اقتصادی در استان است که با آغاز فعالیت این اراضی نزدیک به یک میلیون تن به محصولات این مناطق افزوده می‌شود.
وی اظهار داشت: گمرک بیله سوار یکی دیگر از مکان‌های مورد بازدید در شمال استان بود که از اول سالجاری به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کند.

بهنام جو به بازدید از بیمارستان تازه تاسیس پارس آباد اشاره کرد و افزود: این بیمارستان مشکل کمبود نیرو دارد که با صدور مجوز‌های استخدامی از سال آینده نیروی مورد نیاز این بیمارستان تامین می‌شود.
انتهای پیام/ح

صدور مجوز برای تامین نیروی بیماستان تامین می شود

برچسب ها: اقتصادی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.