هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز چهارشنبه با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

تراکتور سازی تبریز- نفت مسجد سلیمان (چهارشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۵:۳۰)

تبریزی‌ها که در نقل و انتقالات ابتدای فصل بازیکنان ملی پوش از جمله اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی را به جمع خود اضافه کرده بودند حال یک سرمربی جدید جورج لیکنز نیز به تیم اضافه کرده اند تا بالاخره بتوانند بعد از چند سال حضور در سطح اول فوتبال کشورمان به عنوان قهرمانی دست یابند. قرمزپوشان تبریزی با ۲۶ امتیاز در رتبه ۴ جدول لیگ قرار دارند و هدفشان در این فصل قهرمانی است.

نفت مسجد سلیمان با هدایت علیرضا مرزبان در انتهای نیم فصل اول نتایج خوبی را توانست کسب کند و خودش را از انتهای جدول جدا کند. آن‌ها با ۱۵ امتیاز در رتبه ۱۲ لیگ برتر حضور دارند و در ۵ بازی آخر خود شکستی را متحمل نشده اند. مرزبان ، فرشید پاداش، محمد پاپی و محمد شادکام را به جمع تیم خود اضافه کرده است.

پرسپولیس تهران- پدیده مشهد (چهارشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۷:۰۰)

پرسپولیس با پنجره بسته در نیم فصل اول همچنان خود را در صدر جدول نگه داشته است و با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به پدیده و سپاهان در رتبه سوم قرار دارد. با اضافه شدن بازیکنان جدید از جمله سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر، مهدی شریفی برانکو ایوانکوویچ برای نیم فصل دوم نیمکت قوی تری خواهد داشت و به دنبال سومین قهرمانی پیاپی خود در لیگ برتر خواهد بود. قرمزپوشان در نیم فصل اول هیچ شکستی را متحمل نشدند.

پدیده شهر خودرو مشهد با هدایت یحیی گل محمدی پدیده نیم فصل اول لیگ بود. آن‌ها با ۹ برد، بیشترین تعداد پیروزی را بین تیم ها‌ی لیگ دارند و با ارائه فوتبالی با کیفیت ثابت کرده اند که جایگاهشان را به شکل اتفاقی بدست نیاورده اند. بهنام برزای و میلاد فراهانی بازیکنان جدید این تیم محسوب می‌شوند.

پیکان تهران- استقلال تهران (پنج شنبه ۱۸ بهمن ساعت ۱۵:۴۵)

تیم فوتبال  پیکان ۵ بازی آخر خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشته است و این اتفاق باعث برکناری مجید جلالی و آمدن حسین فرکی به این تیم شد. پیکانی‌ها با ۱۶ امتیاز در رتبه ۹ جدول رده بندی قرار دارند. جابر انصاری، سعید قائدی فر و مارکو ووکوسوویچ بازیکنان جدید این تیم در نیم فصل دوم هستند.

تیم فوتبال استقلال تهران با هدایت وینفرد شفر فصل را خوب آغاز نکردند، اما در ادامه بازی‌ها خود را به تیم‌های بالای جدول نزدیک کردند. این تیم با ۲۵ امتیاز در رتبه ۵ جدول لیگ قرار دارد. استقلالی‌ها ۳ بازیکن جدید ، امید نورافکن، اسماعیل گونکالوس و آیاندا پاتوسی را در نیم فصل دوم جذب کرده اند.


بیشتر بخوانید:

ساعت بازی استقلال خوزستان و ماشین‌سازی تغییر کرد

اطلاعیه سازمان لیگ در مورد پخش مسابقات لیگ برتر در رسانه‌ها

وضعیت مبهم مهاجم پرسپولیس برای دیدار با پدیده


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار