اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین آبیک برگزارشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی در مراسم افتتاحیه اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط از شناسایی ۳۲۵ نیاز فناورانه در کشور خبر داد.

طهمورث لاهوتی ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری بتوان نیازهایشان را برطرف کنند.

وی گفت: با هماهنگی معاونت علمی ریاست جمهوری در تلاش برای راه اندازی مرکز بانک اطلاعاتی جامع هستیم تا در آینده واحد‌های صنعتی از طریق این بانک اطلاعاتی بتوانند نیاز فناورانه خودرا برطرف کنند.

حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین هم گفت: این رویداد با هدف رفع نیاز فناورانه واحد‌های تولیدی که قابلیت رفع مشکلات تکنولوژیکی دارند و از نیاز‌های فناورانه همدیگر بهره‌مند خواهند شد برگزار شده است.

وی افزود: در کنار این رویداد حدود ۸۰ فناور، گروه تحقیقاتی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان برای رفع نیاز‌های فناورانه SME‌ها و ۷۰ واحد صنعتی متقاضی فناوری SME‌ها از ۱۵ استان کشور در این برنامه حضور دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین در پایان از حضور ۱۵ مشاور و کارگزار و بروکر انتقال فناوری و چهار پنل تخصصی در حوزه آب در این رویداد خبر داد.

همچنین بیش از یکصد تفاهم نامه در اولین رویداد ملی بهم رسانی فناوری محور در بنگاه‌های کوچک و متوسط کشور در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کاسپین با حضور بیش از ۱۵ استان به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین منعقد شد.

اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین برگزارشد.

انتهای پیام/ک

آبیک میزبان اولین رویداد ملی به هم رسانی فناوری بنگاه‌های کوچک و متوسط

برچسب ها: صنعت ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار