فرماندار سمنان گفت: به جهت وجود فیبر نوری، استان سمنان رتبه اول را در کشور داراست و به جهت امنیت بسیار بالا و موقعیت های بسیار خوب میتوانیم از این دیتا سنتر بهره برداری مطلوب داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دانایی فرماندار سمنان  در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با حضور وزیر ارتباطات گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۱۱۴ پروژه، کلنگ زنی و پروژه های اقتصادی هستیم. مجموع پروژه هایی که در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد با اعتباری بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان در دستگاه‌های مختلف استان پیشبینی شده است.

وی افزود: ۱۰۱۴۸ میلیارد تومان میزان‌ پروژه‌های افتتاحی در سفر ریاست محترم جمهور به استان سمنان  بوده است و شهر سمنان را جهت تعدد دانشگاه‌ها به نام شهر دانشگاهی می‌شناسیم و همچنین شهر صنعتی به جهت موقعیت خوب و وجود واحد های صنعتی در کشور است و به افتخارات خود میبالیم.

دانایی با بیان اینکه در بخش تاریخی و گردشگری استان سمنان دارای موقعیت های ویژه ای است تصریح کرد: شهر سمنان به عنوان پایتخت دیتا سنتر ایران‌ شناخته شده است.

فرماندار سمنان اضافه کرد: به جهت وجود فیبر نوری، استان سمنان رتبه اول را در کشور داراست و به جهت امنیت بسیار بالا و موقعیت های بسیار خوب امیدواریم بتوانیم از این دیتا سنتر بهره برداری مطلوب داشته باشیم. استان سمنان فعالیت استارت آپی خوبی در حوزه صنعت، پزشکی و اقتصادی دارد که نیازمند حمایت وزارت ارتباطات برای توسعه بیشتر است.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری شهرستان سمنان با حضور وزیر ارتباطات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.