مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت : این صندوق در دو سال گذشته ۱۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد کشور پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید باجلان مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در حاشیه همایش ترویج فرهنگ قرض الحسنه در کرمانشاه با اشاره به تاسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد در سال ۹۵، گفت : این صندوق خدمات وام قرض الحسنه را با ضمانت آسان و با سهولت و بدون تشریفات به مددجویان کل کشور ارائه می‌دهد.

وی بابیان اینکه وام‌های این صندوق در سه قالب شامل وام توانمندسازی و اشتغال، وام مسکن و وام گره گشایی و کارگشایی به متقاضیان پرداخت می‌شود، گفت : سقف پرداخت تسهیلات وام توانمندسازی و اشتغال ۳۰ میلیون تومان، وام مسکن ۱۵ میلیون تومان و وام گره گشایی و کارگشایی نیازمندان پنج میلیون تومان است.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت کشور گفت: این صندوق از زمان تاسیس تاکنون ۱۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در کشور پرداخت کرده که سهم استان کرمانشاه از این میزان تسهیلات ۵۵ میلیارد تومان است.

وی باتاکید بر اینکه در کل کشور نیازمند در صف اخذ وام از این صندوق نداریم، گفت: باتوجه به شرایط اقتصادی که در کشور به وجود آمده، در پنج ماه گذشته وام تمام متقاضیان را پرداخت کرده ایم و حتی به نیازمندانی که تحت پوشش کمیته امداد نیستند نیز پرداخت تسهیلات داشته ایم.

باجلان در ادامه به سفر و بازدید خود از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این سفر مقرر شد تا با تسهیل و امهال وام‌هایی که نیازمندان تحت پوشش این مناطق گرفته اند، یک دوره تنفس برای بازپرداخت وام هایشان داشته باشیم.

باجلان تاکید کرد: همچنین در این سفر دو میلیارد تومان اعتبار جهت پرداخت وام‌های اشتغالزایی و سه میلیارد تومان اعتبار در راستای ارائه تسهیلات گره گشایی و کارگشایی به نیازمندان این مناطق اختصاص دادیم.

مدیرعامل صندوق امداد ولایت افزود: با این اعتباری که به استان اختصاص خواهیم داد، تا ۲۰ اسفند وام‌های تمام متقاضیان استان پرداخت خواهد شد.

وی در پایان از خیرین استان کرمانشاه خواست تا با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت استان به تامین منابع اعتباری برای پرداخت تسهیلات به نیازمندان کمک کنند .

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت وام قرض الحسنه با ضمانت آسان و با سهولت به نیازمندان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.