در ششمین روز از دهه فرخنده فجر؛

۲ واحد تولیدی و صنعتی در بوکان به بهره برداری رسید

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: در ششمین روز از دهه فرخنده فجر، دو واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، امروز (چهارشنبه) همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر ، با حضور  جمعی از مسئولان شهرستانی، ۱۲ واحد صنعتی در شهرستان بوکان به بهره برداری رسید.

حسن عبدی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بوکان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت : با بهره برداری از این طرح ها ،  به صورت مستقیم برای ۳٨ نفر اشتغالزایی شده است.

وی افزود: واحد قالی بافی در دهکده دامداران  با اشتغالزایی مستقیم برای ۳۰ نفر و سرمایه گذاری ٨۵۰  میلیون ریال و کارگاه بازیافت پلاستیک با اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر و سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ، واحد هایی بودند که امروز در این شهرستان به بهره برداری رسیدند.

وی یادآور شد : واحد تولیدی حوله با اشتغالزایی مستقیم برای ۹ نفر، سرمایه گذاری ٨ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال و ظرفیت تولید سالانه ۴۰ هزار متر مربع انواع حوله و ۱۰ هزار متر مربع دستمال حوله ای فعال،واحد تولیدی محصولات سلولوزی با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۷ نفر، سرمایه گذاری ۱۷ میلیارد ریال و ظرفیت تولید  ۲ هزار و ۲۰۰ تن در سال و واحد تولیدی لامپ LED با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر، با سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال و ظرفیت تولید ٨۴۰ هزار عدد لامپ در سال به بهره برداری رسیدند.

  همچنین از دیگر واحد های احداث شده می توان به واحد تولیدی ورق مسی با اشتغالزایی مستقیم برای هفت نفر ، سرمایه گذاری ۱٨ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ظرفیت تولید ۴٨ تُن محصول در سال، قطعات بدنه خودرو با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر ، سرمایه گذاری ۱٨ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال و ظرفیت تولید ۶ هزار قطعه در سال ،تولیدی کرم و صابون آرایشی و بهداشتی با اشتغالزایی مستقیم برای هشت نفر ، سرمایه گذاری ۱۶ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال و ظرفیت تولید سالانه ۱۳۰ هزار عدد صابون و ۱۵۵ تُن کرمو  واحد تولیدی سیم و کابل مسی با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر، سرمایه گذاری ۱٨ میلیارد و ۴۷۴ میلیون ریال و ظرفیت تولید ۵ هزار تن محصول در سال اشاره کرد.

در پایان حسن عبدی رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت بوکان، از بهره برداری واحد تولیدی محصولات بتنی با اشتغالزایی مستقیم برای ۲۰ نفر، سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال و ظرفیت تولید ۳۴ هزار تن محصول در سال، واحد تولیدی کالای خواب با اشتغالزایی مستقیم برای ۷ نفر ، سرمایه گذاری ۱ میلیارد و ٨۰۰ میلیون ریال ، واحد قالی شویی با اشتغالزایی مستقیم برای ۱۰ نفر ، سرمایه گذاری ۲ میلیارد و ٨۰۰ میلیون ریال و  دو واحد بسته بندی حبوباب در شهرک صنعتی خبر داد.

 

انتهای پیام/م

افتتاح واحدهای تولیدی در بوکان

برچسب ها: صنعت ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.