ساختمان کلانتری مرکزی جم با حضور مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ساخت مدرسه ۶ کلاسه امام صادق (ع) روستای بُهرباغ نیز با اعتبار ۵۸ میلیارد ریال، مدرسه ۱۲ کلاسه کوثر شهر جم با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، و مدرسه ۱۲ کلاسه معلم این شهر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین زمین چمن مصنوعی روستای کوری با مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و اعتبار چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و بوستان امید این روستا با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع و اعتبار دو میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

طبق اعلام رئیس بنیاد مسکن شهرستان جم، ۶ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های شهرستان جم در دست ساخت است.

آغاز بهره‌برداری و اجرای ۱۱ طرح در دشتی

فرماندار دشتی گفت: ۱۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

عبدالله نادری افزود: این طرح‌ها شامل طرح‌های عمران شهری خورموج، طرح هادی روستای عربی، آغاز ایجاد دو نیروگاه خورشیدی، تالار پذیرایی، تولیدی پوشاک و سه طرح اشتغال‌زاست.

مهمانسرای هنرمندان بوشهر افتتاح شد

مهمانسرای هنرمندان استان بوشهر با بیش از دو میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مهمانسرای هنرمندان استان بوشهر با زیربنای ١٩٠ متر مربع با ٦ اتاق مجزا و ظرفیت پذیرش ٢٥ نفر در مدت٦ ماه ساخته شده است.

فاطمه کرمپور افزود: این مهمانسرا با هدف ایجاد اسکان هنرمندان استان‌های دیگر به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان کرد: توجه به موضوع زیرساخت‌ها یکی از مسائل مهم و تاثیرگذار در بخش فرهنگ و هنر است تا هنرمند با آرامش و بدون دغدغه به تولید هنر بپردازد.

انتهای پیام/ک

آغاز بهره‌برداری و اجرای چند طرح

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.