رئیس جمهور پیشین افغانستان در حاشیه نشست بین الافغانی مسکو در واکنش به اظهارات اخیر اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان گفت: روند حل و اوضاع فصل افغانستان نیاز به زمان دارد.

واکنش کرزی به اظهارات اخیر اشرف غنی در خصوص نشست مسکوبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان در حاشیه نشست بین الافغانی مسکو در واکنش به اظهارات اخیر اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان گفت: روند حل و اوضاع فصل افغانستان نیاز به زمان دارد.

اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان که از مذاکره مستقیم احزاب سیاسی این کشور با طالبان در نشست مسکو ناراضی است گفته بود: شرکت کنندگان این نشست صلاحیت اجرایی ندارند و نمی توانند از افغانستان نمایندگی کنند. 

حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین افغانستان در یک نشست مطبوعاتی اظهار داشت که تمام سیاسیون حاضر در نشست بین الافغانی مسکو نمایندگان حکومت نیستند بلکه به عنوان شهروندان افغانستان در این نشست شرکت نموده اند.

وی افزود که سیاسیون افغانستان و نمایندگان گروه طالبان در نشست امروز درباره موضوعات مختلف مانند پایان جنگ و حقوق زنان بحث و تبادل نظر نمودند.

یادآوری می کنیم که روز گذشته نشست رهبران احزاب سیاسی افغانستان و نمایندگان گروه طالبان در مسکو برگزار شد. این نشست امروز نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار