با توجه به در پیش رو بودن ایام تعطیلات نوروز، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی پیرامون راهکار‌های ارتقای خدمات رسانی در این ایام همکاری کردند.

ارائه خدمات مناسب به بیماران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز ۹۸

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، مشاور و جانشین معاونت غذا و دارو دانشگاه، مشاور عالی معاونت درمان و جمعی از مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه، مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه و مسوولان بیمارستان‌های دولتی شیراز، برگزار شد.

در این نشست مهرداد شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه بر تهیه اقلام و لزوم مدیریت صحیح پرداخت ها، تاکید کردند.

سید حسام الدین نبوی زاده مشاور عالی معاونت درمان نیز با بیان این که در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به غیرفعال بودن بعضی از مراکز خصوصی و مطب‌های سطح شهر شیراز، افراد بیشتری به اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند، بر اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه تاکید کرد و از مسئولان بیمارستان‌های دولتی شیراز خواست در زمینه تامین اقلام موردنیاز مصرفی در این ایام اقدام کنند تا ارائه خدمات به بهترین شکل، انجام شود.

مهدی خسروی مشاور و جانشین معاونت غذا و دارو نیز در این نشست، راهکار‌های تهیه و تامین دارو‌های ضروری در ایام نوروز را در این نشست مطرح کرد.

در ادامه، سامانه ستاد تسهیلات نوروزی به حاضران در این نشست، معرفی شد.

انتهای پیام/چ

ارائه خدمات به بیماران در ایام نوروز

برچسب ها: اخبار پزشکی ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار