بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: داوری در نتیجه یک بازی می‌تواند تاثیر بگذارد و اینکه با اشتباهات داوری تا فینال آسیا برویم این امکان پذیر نیست.  

مصلح: اشتباهات داوری تا فینال آسیا امکان پذیر نیست/صددرصد صحنه خطا بر روی من پنالتی بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه‌های به وجود آمده در اطراف این تیم اظهار کرد: من نمی‌دانم مشکل بزرگان و مربیان تیم‌های سابق با تیم پرسپولیس چیست که این طور حرف می‌زنند. ارتباط نتیجه نگرفتن تیم ملی فوتبال با تعطیل کردن دانش آموزان برای تماشای  فینال لیگ قهرمانان آسیا چیست؟ ما باید ارتباط این ۲ مسئله را با هم پیدا کنیم. اینکه می‌گویند که داوران به پرسپولیس کمک می‌کنند، خوب است که برنامه‌هایی هستند و صحنه‌های داوری را نشان می‌دهند. داوران ما آن قدر شرافت دارند و یک وقت یک بازی به نفع ما می‌شود و یک بازی به ضرر ما تمام می‌شود. مطمئن هستم که داوران آن قدر شرافت دارند که هیچ وقت به صورت عمدی به نفع یا ضرر یک تیم نگیرند. داوری در نتیجه  یک بازی می‌تواند تاثیر بگذارد و اینکه با اشتباهات داوری تا فینال آسیا برویم این امکان پذیر نیست.  

او درباره صحنه پنالتی رخ داده در بازی با پدیده شهر خودرو گفت: بله صددرصد پنالتی بود چرا که بازیکن حریف پایم را در محوطه جریمه زد.

مصلح درباره صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر بیان کرد: خدا را شکر که صدرنشین شدیم و بازی سختی بود و انتظار چنین بازی دشواری را داشتیم. همه تلاش خود را می‌کنیم که با قهرمانی در لیگ هجدهم هت تریک در قهرمانی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/  

واکنش مصلح درباره اظهارات تقوی علیه پرسپولیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار