رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از مصدوم شدن ۸ نفر در سوانح رانندگی امشب در استان خبر داد.

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امشب یک دستگاه خودرو پژو پارس و یک دستگاه پراید در محور هندیجان-دیلم باهم برخورد کردند.

وی با اشاره به اعزام سریع نیرو‌های امدادی به محل حادثه بیان داشت: ۴ زن با هویت مرضیه روحانی ۴۷ ساله، حکیمه شفیقی ۳۳ ساله، زهرا شفیقی ۳۳ ساله و اعظم شفیقی ۳۵ ساله مصدوم و با آمبولانس‌های مرکز اورژانس به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) شهرستان دیلم منتقل شدند.

میرخشتی در ادامه به حادثه‌ای دیگر اشاره و اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۵ دقیقه امشب گزارش تصادف کامیون و پژو در روستای روبخیر بین شهر شیبان و ویس به مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان اطلاع رسانی شد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه هم خسارت جانی نداشت تصریح کرد: در این حادثه ۴ نفر شامل ۲ زن ۲۹ و ۳۲ ساله و ۲ مرد ۲۹ و ۲۵ ساله مصدوم شدند.

این مقام مسئول اذعان داشت: ۲ نفر از مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز و ۲ نفر دیگر نیز به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافتند.

انتهای پیام/گ

برخورد پژو و پراید حادثه آفرید

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.