تمدن اسلامی یکی از تمدن های بزرگ بشری

نماینده مردم خوزستان گفت: تمدن اسلامی یکی از تمدنهای بزرگ بشری بود که در مدت زمان کوتاهی توانست گسترش شگرفی یابد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان روزگذشته  در همایش فجر فاطمی که در محل دانشکده نفت آبادان برگزار شد، با بیان اینکه تمدن اسلامی یکی از تمدن های بزرگ بشری بود که در مدت زمان کوتاهی توانست گسترش شگرفی یابد، افزود: انقلاب اسلامی ایران که متکی به مبانی اسلامیست، احیا کننده دوباره این تمدن است.

وی افزود: پیامبر (ص) و امامان ما در صدر اسلام تمدن اسلامی را بنیان نهادند و در دوران کنونی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان جانشین بر حق ایشان، آن را تجدید حیات کردند.

به گفته نماینده مردم خوزستان بسیاری از اندیشمندان غربی، انقلاب اسلامی ایران را تکرار دوباره تاریخ اسلام می دانند.

آیت الله فرحانی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران عزتی دوباره برای ایران به بار آورد زیرا ایران در ۲۰۰ سال گذشته در تمامی جنگ ها، زمین واگذار کرده اما همه دشمنان در دوران جنگ تحمیلی ضد ما بسیج شدند اما نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را از آن خود کنند.

وی ، شعار امام (ره) مبنی بر تکیه بر اسلام ناب محمدی را شعاری حساب شده، دقیق و ضد اسلام آمریکایی دانست و افزود: داعش نمونه بارز اسلام آمریکایی است که در صدد نابودی جهان اسلام و به بیراهه کشاندن مبانی تعالیم اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری  ایران را مرکز جوانمردی، فن آوری، قدرت و عزت جهان اسلام خواند و گفت: تمامی این دستاوردها ناشی از مدیریت امام راحل، حضرت آیت الله خامنه ای و جانفشانی مردم مومن و متعهد کشورمان است .

فرحانی با اشاره به برخی مشکلات استان خوزستان افزود: متاسفانه برخی مدیریت های ضعیف سبب بروز مشکلاتی از جمله موضوع شوری آب شد و تنها مدیریت های قوی می توانست جلوی این مشکلات را بگیرد.

انتهای پیام/ د

گسترس تمدن اسلامی در مدت زمان کوتاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.