رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی دراستان کرمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرشکوه اسلامی ایران، پروژه ساختمان دادگستری شهرستان قلعه گنج صبح امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یدااله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان در این آیین که با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، جمعی از معاونان، معاون اقتصادی استاندار، امام جمعه، فرماندارو نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان محلی و سران طوایف برگزار شد، گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت هزار و نهصد مترمربع و زیربنای هشتصد مترمربع در دو طبقه با اعتبارهفت میلیارد ریال ازمحل اعتبارات قوه قضائیه افتتاح شد.

این مقام ارشد قضایی در استان کرمان بیان داشت: یکی از اهداف دستگاه قضایی دراستان برقراری عدالت در بین مردم است که با افتتاح این پروژه‌ها این امر محقق خواهد شد و دسترسی مردم به عدالت راحت‌تر می‌شود.

شایان ذکر است: کلنگ این پروژه در بهمن ۱۳۹۵ با حضور رئیس کل دادگستری استان، مدیرعامل شرکت جهاد نصر (پیمانکار) و مسئولان محلی به زمین زده شد وظرف مدت ۲۴ ماه افتتاح گردید.

انتهای پیام/ی

قلعه گنج دارای ساختمان جدید دادگستری شد

برچسب ها: دادگستری ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار