معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهارت آموزی مهم‌ترین برنامه وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، زینی وند معاون وزیر و رییس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح هنرستان کار و دانش شهید کوزه گر رامسر در شهر کتالم و ساداتشهر گفت: صفت بخشندگی از مهم‌ترین صفات خداوند است که خیرین مدرسه ساز از بخشنده‌ترین انسان‌ها هستند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین کارکرد آموزش و پرورش رشد و تعالی انسانهاست و هیچ کشوری بدون آموزش و انسان سازی به آرمان هایش نخواهد رسید

زینی وند با بیان اینکه توانایی و قدرت کشور با ابزار دانش امکان پذیر است گفت: بارورسازی مهارت‌ها، قابلیت‌ها و خلاقیت‌های دانش آموزان عامل توسعه کشورهاست

معاون وزیر آموزش و پرورش بر مشارکت مردم و خیرین بر توسعه آموزش در وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد و با بیان اینکه مهارت آموزی مهم‌ترین بخش رونق اقتصادی و اشتغال است اظهار داشت: آینده سازی دانش آموزان تنها با دروس تئوری امکان پذیر نیست و نگاه تئوری محور وزارت آموزش و پرورش کنار رفته و برنامه‌های این وزارتخانه بر مهارت آموزی تاکید دارد

زینی وند در پایان امین نیا رییس آموزش و پرورش رامسر و رمضانی مدیرکل فرهنگی وزارتخانه را که از افتخارات منطقه رامسر در وزارت آموزش و پرورش دانست.

افتتاح هنرستان کار و دانش شهید کوزه گر در کتالم و ساداتشهر

عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در آیین افتتاح هنرستان شهید کوزه گر رامسر با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار متر و بنای ۱۸۰۰ متر اجرا شد، گفت: ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای ساخت این هنرستان هزینه شد.

وی افزود: ۸۰ درصد کارآموزان فنی و حرفه و کاردانش استان پس از فراغت از تحصیل مشغول به کار شده اند که این مهم باید بیش از پیش افزایش یابد.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز گفت: دشمنان پس از انقلاب تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به نظام انجام دادند.

وی افزود: مسئولان مصمم به خدمت رسانی از نزدیک‌ترین تا دورترین نقطه هستند و دستاورد‌های بسیار زیادی را در این نظام شاهد هستیم.
انتهای پیام/آ

برچسب ها: دهه فجر97 ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.