ویدئویی از بیان خاطرات پدر و مادر شهید محسن حججی پیرامون لحظه اعلام خبر شهادت فرزند عزیزشان به آن‌ها را مشاهده می‌کنید.

لحظه دردناک خبر شهادت شهید حججی از زبان پدر و مادرش +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شهید محسن حججی متولد سال ۱۳۷۰ در نجف‌آباد اصفهان، یکی از نیرو‌های ایرانی مدافع حرم بود. او در مرداد ماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف، منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق توسط نیرو‌های داعش به اسارت و پس از دو روز به دست داعش به مقام شهادت نائل آمد.

شهید حججی، جوان ۲۵ ساله‌ای بود که در دومین اعزام خود به سوریه به شهادت رسید. سن این شهید جهادگر همانند استقامتش در مقابل بددلان و بدذاتان داعشی نشانگر ارادت و توکل و نزدیکی او با قیام عاشورا بود. شهید محسن حججی جوان رعنای نجف‌آبادی چند سال پیش ازدواج کرده بود و حاصل ازدواج شهید محسن حججی و همسرش فرزندی تقریباً دو ساله است که از این شهید به یادگار مانده است.

دوشنبه شب والدین این شهید بزرگوار مهمان برنامه فرمول۱ بودند؛ در این برنامه که با اجرای سیدعلی ضیاء از شبکه یک سیما روی آنتن رفت، پدر و مادر شهید حججی خاطره‌ای دردناک از لحظه‌ای که خبر شهادت فرزند عزیزشان به آن‌ها رسید را نقل کردند که در ادامه ویدئوی آن را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنت کنه ظالمین رو
خدا رحمت کنه تمامی شهیدان رو
و خداوند صبر بده به خانواده این شهیدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
خداوند لعنت کند داعشیان و حامیان خبیث شان را. خون این شهیدان ضامن بقای نهضت مردم ایران است.
Netherlands
ع
۱۴:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
روحش شاد یادش گرامی باد