جان توشاک درباره لیونل مسی گفت: مسی مانند پلی استیشن، فوتبال بازی می‌کند.

اظهار نظر سرمربی سابق تراکتور درباره مسیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،جان توشاک، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید و تراکتورسازی تبریز به تمجید از ستاره بارسلونا، لیونل مسی پرداخت و گفت: من فوتبالیست‌های زیادی دیده‌ام، ولی کلاس مسی از همه  آن‌ها بالاتر است.

جان توشاک سرمربی اسبق تیم تاکتورسازی تبریز بعد از ال‌کلاسیکوی دیشب که با تساوی ۱-۱ دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به پایان رسید، در گفتگو با رادیو مارکا به تمجید از مسی ستاره بزرگ بارسلونا پرداخت و گفت: هیچکس در این که مسی فوتبالیست بزرگی است شکی ندارد. مسی مثل پلی‌استیشن فوتبال بازی می‌کند. من ۶۹ ساله هستم و فوتبالیست‌های خیلی زیادی دیده‌ام، ولی مسی چیز دیگری است، او به سطحی کاملا متفاوت تعلق دارد. او حتی با نیمار هم قابل مقایسه نیست.

توشاک در سال ۱۹۸۹ سرمربی گری رقیب بارسلونا یعنی تیم رئال مادرید را به عهده داشت و در آن سال با رئال موفق شد پنجمین قهرمانی پیاپی در لالیگا را بدست بیاورد. اما توشاک در فصل بعدی توسط مدیران باشگاه اخراج شد.

پس از چند سال توشاک بعد از پیوستن به بشیکتاش ترکیه دوباره به مادرید بازگشت، اما این بار به دلیل انتقاد تند از بازیکنانش در مصاحبه خبری، دوباره از این باشگاه اخراج شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار