هفت طرح عمرانی و راهسازی در بخش سیمکان جهرم با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات ساخت آن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا صحرائیان فرماندار ویژه شهرستان جهرم در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های راه‌سازی، گفت: طرح اجرای روکش آسفالت پشت‌پر بخش سیمکان به طول ۸ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد و تعداد ۵۰۰ خانوار از مزایای آن به بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: طرح زیرسازی و آسفالت راه روستایی آرجویه به روستای کراده بخش سیمکان نیز به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با اعتبار ۲ونیم میلیارد ریال افتتاح و ۱۰۰ خانوار از مزایای این جاده بهره‌مند می‌شوند.

صحرائیان اظهار کرد: ساختمان شهرداری دوزه در بخش سیمکان نیز با مساحت ۳هزار و ۲۰۰ متر و ۷۴۲ متر زیربنا، در دو طبقه با اعتبار هشت ونیم میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری ساخته شده است و زمین این پروژه توسط خیران علوی و رضوی اهدا و طی ۳ سال ساخته شده است.

وی بیان کرد: در ادامه برنامه‌های دهه پر فروغ فجر ساخت پروژه روشنایی باند شمالی بلوار امام خمینی (ره) شهر دوزه به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت توزیع برق فارس و شهرداری دوزه آغاز شد.

فرماندار جهرم گفت: طرح موزائیک فرش و محوطه سازی پیاده رو خیابان امام رضا (ع) شهر دوزه نیز در۲ هزار متر مربع با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ۳ درصد نفت و گاز و شهرداری این شهر افتتاح شد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/م

افتتاح ۷ طرح عمرانی در جهرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.