رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با هدف بهره مندی مددجویان کمیته امداد از خدمات منطقه آزاد انزلی رایزنی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد کشور در این نشست گفت: مسئولان مناطق آزاد باید روحیه کمک به همنوع را داشته باشند و در قانون نیز ذکر شده که یک درصد از منابع شان به نفع محرومان صرف شود که در منطقه آزاد انزلی فراتر از این درصد عمل شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه مسکن محرومان کار‌های خوبی در منطقه آزاد انزلی انجام شده و در این راستا به توافق‌هایی رسیدیم، افزود: بر اساس توافق‌های انجام شده با مسئولان منطقه آزاد انزلی مقرر شد بخشی از زمین‌های این منطقه که در تملک کمیته امداد و سهمیه محرومان بوده است برای ایجاد زیر ساخت‌های لازم و تکمیل نقشه و جغرافیای منطقه بکار گیری شود.

رییس کمیته امداد کشور گفت: توافق شد برای ایجاد انگیره بیشتر، تمام منافع حاصل از این زمین فقط در شهرستان بندرانزلی هزینه شود.

فتاح با اشاره به اینکه اشتغال مربوط به جامعه هدف ما، اصلی‌ترین انتظار ما از منطقه آزاد انزلی بود که فراخور این منطقه است افزود: در نظر داریم با مشارکت در همه کارگاه‌های تولیدی در حوزه منطقه آزاد انزلی به ازای هر مددجو که برای اشتغال پذیرفته شوند تا دو سال حق بیمه اجتماعی پرداخت کنیم.

وی اعلام کرد: قرار شد به زودی با حضور مجدد در این منطقه تمام این موارد را طی یک توافقنامه امضا کنیم تا به صورت رسمی اعلام وعملیاتی شود.

انتهای پیام/اص

توافق کیمته امداد با منطقه آزاد انزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.