جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن می‌خواهد نگاه جوانان ایرانی به غرب باشد.

دشمن می‌خواهد نگاه جوانان ایرانی به غرب باشدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار حسین سلامی امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز حفاظت اطلاعات در سپاه و سالروز عملیات والفجر هشت در تبریز با اشاره به اینکه عملیات والفجر ۸ پیشرفته‌ترین عملیات تاکتیکی کشورمان است، گفت: این عملیات از نبرد‌های پررمز و راز تاریخ معاصر است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده‌تر و به خدا نزدیک‌تر و همیشه با مردم هستند، ادامه داد: تبریز همیشه برایم جذاب و خاطره انگیز بوده است و در این شهر رزمندگانی مثل شهید باکری‌ها که همچون ستاره می‌درخشند، زندگی می‌کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما پوسیده اند و نانوانی در عمل دشمن موج می‌زند، ادامه داد: مشکلات کوچک‌تر از مردم ایران هستند و این مشکلات حل می‌شود.

سلامی با اشاره به اینکه دشمن در همه عرصه‌ها با ما می‌جنگد، ادامه داد: دشمن دانشمندان ما را ترور فیزیکی می‌کند و ما نمی‌توانیم تصویر دانشمندان را نشان دهیم، آن‌ها حاضر نیستند تا پیشرفت‌های ما را ببینند و تحمل کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌گوید که قدرت تان را کاهش دهید، افزود: می‌خواهند ضعیف شویم تا هر زمان ما را تهدید کنند می‌گویند شما پیشرفت نکنید ما به شما همه چیز می‌دهیم، در واقع می‌خواهند ما را بی هویت کرده و دستان ما پیش آن‌ها دراز باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: دشمنان می‌گویند اگر اسلام به قدرت برسد دیگر آمریکا نمی‌تواند ابرقدرت باشد، بدون جهان اسلام هیچ قدرتی، قدرت نیست. می‌خواهند کاری کنند که جوانان به شکوه خود افتخار نکنند و نگاهش به غربی باشد که رو به زوال است.

منبع مهر

انتهای پیام / ا

سخنرانی سردار سلامی در تبریز

برچسب ها: سپاه ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.