صبح امروز در حضور رییس کل دادگستری استان و معاون اقتصادی استاندار از افشارمنش، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج به دلیل حمایت قضایی از بحث اقتصاد مقاومتی در استان و قلعه گنج به عنوان شهر پایلوت اقتصادی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی تقدیرنامه مشترکی از سوی امام جمعه، فرماندار، رییس شورای تامین و رییس طرح ملی آبادانی شهرستان قلعه گنج از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج به دلیل حمایت قضایی از بحث اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تقدیر شد.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

رشد و توسعه هر جامعه در گرو تلاش گسترده و عمیق انسان‌هایی است که دانش، تخصص و عمر گرانبهای خود را سرمایه‌ای برای اعتلاء سربلندی آن جامعه قرار دادند و بی‌تردید تلاش برای رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه ایست بس خطیر که با اخلاص، تعهد، تلاش و همت خالصانه محقق خواهد شد.

دادستان شهرستان قلعه گنج به عنوان مدعی العموم با عدالت محوری واقدامات ارزشمند و خالصانه اثرات بسیار مثبتی در امور امنیتی، قضایی و اقتصادی شهرستان داشته است که سر سلسله این تلاش‌ها امر خطیر مبارزه با اخلالگران نظم، امنیت و مخلان اقتصادی بوده است.

اتکاء و قاطعیت در اجرای قانون، همکاری تنگاتنگ و شبانه روزی با شورای تامین شهرستان و نیز تعامل و استفاده از ظرفیت‌های گرانبهایی نظیر سران طوایف باعث گردید تا امروز شاهد کاهش صددرصدی برخی جرایم خشن نظیر قتل در سال جاری دراین شهرستان باشیم.

 استان کرمان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی در کشوربوده است که طرح‌های مختلفی طی چند سال گذشته درآن اجرا شده است و دستگاه قضایی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و اجرای درست این طرح پیشگام بوده است.
انتهای پیام/ی

 استان کرمان یکی از استان‌های پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار