معاون عمرانی استاندار اردبیل:

ایجاد ۳ پست انتقال برق در استان اردبیل ضرورت دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:به منظور افزایش مصرف برق در استان ضرورت ایجاد ۳ پست انتقال و توزیع احساس می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه توسعه بخش ۶۳/۲۰ کیلو ولت پست تقی دیزج که با حضور نمایندگان مجلس، فرماندار اردبیل و مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد اظهار کرد: به منظور افزایش مصرف در استان اردبیل ضرورت ایجاد ۳ پست انتقال و توزیع در شهرستان‌های بیله سوار و اردبیل احساس می‌شود.

وی تصریح کرد: اقدامات اولیه برای ایجاد این سه پست در استان انجام شده نیازمند برنامه ریزی و هماهنگی بیشتر شرکت انتقال برق منطقه‌ای آذربایجان است.
معاون استاندار اردبیل با بیان اینکه در پایاب سد خداآفرین مصرف برق افزایش می‌یابد افزود: باید با تدبیر و برنامه ریزی‌های لازم تامین برق در این مناطق را بررسی کنیم.

ندایی سرمایه گذاران از گرانی انتقال برق گله‌مند هستند افزود: باید مشوق لازم جهت ایجاد زیرساخت‌های سرمایه گذاری انجام شود و پیشنهاد می‌شود که شرکت برق با انجام بررسی کارشناسی لازم با کمترین هزینه در انتقال برق اقدام کند.

وی جابجایی تیر برق‌ها و دکل‌های برق را پر هزینه برشمرد و افزود: باید سرمایه گذاران را در راستای سرمایه گذاری حمایت کنیم و قطعا مشوق‌های لازم موجب رونق سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در منطقه خواهد شد.

معاون استاندار اردبیل بیان کرد: تولید برق در استان اردبیل مازاد است، ولی سهم صنعت در این استان مورد بررسی قرار گیرد و به لطف نظام جمهوری اسلامی، دور افتاده‌ترین روستا‌های استان هم از نعمت برق بهره‌مند هستند.

در این آیین رضا کریمی، نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و افشین روشن میلانی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان به ارایه پیشنهاد و عملکرد پرداختند.

گفتنی است پست تقی دیزج با اعتباری بالغ بر ۴۵میلیارد ریال با هدف تامین بار مشترکین بخش توزیع در منطقه، افزایش رضایتمندی مشترکین و تداوم برق رسانی پایدار و با کیفیت و جلوگیری از افت ولتاژ و کاهش تلفات انرژی با احداث بخش ۶۳/۲۰کیلو ولت در هفتمین روز دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه برق رسانی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در اردبیل

برچسب ها: برق ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.