سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:متاسفانه امروز شروع خوبی نداشتیم و باید بگویم اختلاف ما با تیم استقلال ۴ گل نبود.

فرکی:اختلاف ما با استقلال ۴ گل نبود/ روی یک اشتباه گل خوردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران گفت:متاسفانه امروز شروع خوبی نداشتیم و باید بگویم اختلاف ما با تیم استقلال ۴ گل نبود. روند بازی در بعضی دقایق در اختیار ما بود، اما نتوانستیم به گل برسیم و روی یک اشتباه گل دریافت کردیم.

او ادامه داد:امیدوارم کارشناسان داوری درباره صحنه پنالتی رحمتی روی بازیکن ما نظر بدهند و صحبت کنند. این پنالتی می‌توانست بازی را تغییر دهد. در مجموع ما امروز ضمن پذیرفتن شکست باید بگویم که اشتباهات ما این برد را فراهم کرد.

برای داشتن شرایط بهتر باید بیش‌تر کار کنیم

فرکی افزود:بسیار روحی بحث روحی و روانی و تمرینی کار کرده بودیم، اما برای داشتن شرایط بهتر باید بیش‌تر کار کنیم. بازیکنانی داریم که بخشی از این بازیکنان مدعی هستند که به میدان بروند و این موضوع باعث می‌شود که ذهنیت بازیکنان ما درگیر اتفاقات باشد.

او ادامه داد: تیم استقلال بسیار خوب و پر مهره است و اگر روی نیمکت و یا سکونشین‌های این تیم بینید متوجه خواهید شد که همه بازیکنان آن‌ها بزرگ هستند. از طرفی استقلال یک روند خوب و یک اردو خارج از کشور داشته است. با توجه به شرایط متفاوت دو تیم و ادامه حضور بازیکنان قبلی در تیم ما، به زمان بیشتری نیاز داریم و امیدوارم این شکست را جبران کنیم.

تا به حال ندیده بودم یک تیم این اندازه توپ لو بدهد

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اشتباهات بی شمار تیمش برابر استقلال گفت:یکی از ایرادات مهم ما همین بود و‌باید بگویم در سال‌های بسیاری که مربیگری کردم ندیده بودم تا به این اندازه یک تیم توپ لو بدهد و با این استقلال از هر اشتباه ما گل ساخت. به طور حتم فیلم بازی برابر استقلال را آنالیز می‌کنیم و به بازیکنان نشان می‌دهیم که روی زمین، یک توپ چقدر تاثیر گذار است و ما چه اندازه توپ لو دادیم که شامل حال یک بازیکن نبود.

او‌ادامه داد:تمامی بازیکنانم به دنبال کار انفرادی و تک روی بودند و تا به حال ندیده بودم یک تیم این اندازه توپ لو بدهد. برابر استقلال جریمه شدیم و ۴ گل دریافت کردیم. البته بعد از شروع نیمه دوم و زمانیکه نتیجه یک بر صفر بود، نریمان جهان پشت محوطه جریمه با خطا متوقف شد و به نظرم کارشناسان باید نظر بدهند، زیرا آن توپ تبدیل به گل دوم شد و با این شرایط طبیعی بود گل‌های بیشتری دریافت کنیم. در ابتدای بازی تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا با تغییر سیستم گل‌ها را جبران کنیم، اما مشکل کار ما جای دیگری بود.


بیشتر بخوانید:

شفر:عملکرد داور عالی بود/ بازگشت شجاعیان خوشحالم

حاشیه‌های پیش از دیدار استقلال و پیکان

پیکان ۰-۴ استقلال تهران / پیروزی پرگل آبی پوشان در شهر قدس / خط و نشان شاگردان شفر برای بالای جدولی ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار