با حضور فرمانده کل سپاه از موشک «دزفول» با برد ۱۰۰۰ کیلومتر رونمایی شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسمی که امروز (پنج شنبه ۱۸ بهمن ) با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد، موشک بالستیک هوشمند زمین به زمین دزفول در کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک سپاه رونمایی شد.

موشک «دزفول» با برد ۱۰۰۰ کیلومتر رونمایی شد

فرمانده کل سپاه در این مراسم رونمایی از دستاوردهای دفاعی سپاه همزمان با ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را اثبات "ما میتوانیم" به جهانیان دانست و اظهار کرد : تولید انبوه موشک های پیشرفته دقیق و هوشمند با آخرین تکنولوژی که نقطه اوج پیشرفت در عرصه موشکی است، امروز به همت فرزندان ملت ایران در نیروی هوافضای سپاه تحقق یافته است.

سرلشکر جعفری با اشاره به نمایش کارخانه زیرزمینی تولید موشک های بالستیک نقطه‌زن سپاه برای نخستین بار، گفت: رونمایی از این شهر تولید موشک در اعماق زمین، پاسخی به یاوه‌گویی‌های غربی ها است که تصور می کنند با تحریم و تهدید می توانند ما را محدود کرده و از اهداف بلندمان بازدارند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی توان کامل دفاعی خود را اعلام می‌کنیم ،گفت : توان دفاعی ایران اسلامی بازدارنده و در راستای حفظ امنیت ملی بوده و با هیچ چیز قابل معامله و مذاکره نیست.

نمایش کارخانه زیرزمینی تولید موشک‌های بالستیک سپاه برای اولین بار/ رونمایی از موشک بالستیک هوشمند «دزفول» با برد ۱۰۰۰ کیلومتر

وی افزود :امروز اروپایی ها در حالی صحبت از محدودیت و تحریم توان دفاعی ما می کنند که با کمال وقاحت از توان آفندی شان برای حمله به مردم مظلوم و بیگناه در جای جای دنیا استفاده می‌شود، اما ما با افتخار توان دفاعی خود را ارتقا داده و از هیچ چیز واهمه ای نداریم.

فرمانده کل سپاه تحریم و تهدید دشمنان را عامل دستیابی به خودکفایی و استقلال در عرصه دفاعی توصیف و تاکید کرد : امیدواریم غربی‌ها سر عقل آمده و در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی دست از دشمنی با ملت ایران بردارند و اطمینان داشته باشند که ما راه خود را با وجود تمامی فشارها ادامه می دهیم ؛ این مهم را در ۴۰ سال گذشته بارها به اثبات رسانده ایم و در آینده نیز آن را تداوم خواهیم داد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه امروز تمامی موشک های ساخت نیروی هوافضای سپاه نقطه‌زن می باشند، اظهار کرد: هم اکنون تمرکز ما بر سایر بخش ها مانند سبک سازی ،سرعت تولید و تولید انبوه موشک است ، حتی موشک هایی که در گذشته تولید شده اند در حال تبدیل شدن به موشک هوشمند می باشند؛ بگونه ای که ما برای تمامی اهدافی که ممکن است برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران روزی به آن نیاز داشته باشیم ، ظرفیت‌سازی کرده ایم و قادریم در صورت شیطنت دشمنان به ویژه صهیونیست‌ها، در همان لحظه اول آنان را آماج موشک‌های خود قرار دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران تا رسیدن به اهداف والای خود با اقتدار به پیش می‌رود، گفت : پیام این دستاورد دفاعی به مردم و دوستداران انقلاب اسلامی این است که جمهوری اسلامی با افزایش توان دفاعی حامی آنان بوده و قدرتی که در برابر نظام سلطه و استکبار شکل‌گرفته ،توسعه خواهد یافت.

فرمانده کل سپاه برخورداری این نهاد مردمی از جوانان مومن ،انقلابی ،متعهد و متخصص را نوید بخش دستاوردها و پیروزی های بزرگ توصیف و تصریح کرد :جوانانی که امروز در حال ساخت موشک هستند ، بخش کوچکی از سرمایه عظیم انسانی جمهوری اسلامی ایران می باشند و این نسل جوان به طور قطع سپاه آینده را با استفاده از تجربیات نسل گذشته با سرعت بیشتری پیش خواهند برد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در این مراسم امنیت ملت ایران را خط قرمز نیروهای مسلح برشمرد و اظهار کرد: با وجود توطئه ها و تهدیدات دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ، طبیعی است که ما نیز به حرکت خود ادامه دهیم و امروز به پاس پایداری و مقاومت خوزستانی های غیور ،به ویژه مردم قهرمان و مقاوم دزفول در دفاع مقدس ، از موشک هوشمند زمین به زمین "دزفول "رونمایی کردیم که آخرین دستاورد و محصول حوزه تحقیقات نیروی هوافضای سپاه است.

وی با تاکید بر اینکه حرکت ما در حوزه موشک‌های زمین به زمین دائمی است ،با برشماری ویژگی‌های موشک هوشمند دزفول اظهار کرد : این دستاورد مهم به لحاظ ابعاد و اندازه به هندسه موشک ذوالفقار بسیار نزدیک می باشد ؛ موشک ذوالفقار ۷۰۰ کیلومتر برد دارد ، اما موشک دزفول هزار کیلومتر برد داشته و افزایش ۳۰۰ کیلومتری برد آن به واسطه به‌کارگیری فناوری‌های جدید در این محصول دفاعی است ، قدرت انهدام و تخریب این موشک نیز به دلیل نوع موادی که در سر جنگی آن به کارگیری شده، دو برابر موشک ذوالفقار است.

سردار حاجی زاده کارخانجات ساخت موشک را امکانی گرانبها و حیاتی برشمرد واظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران شروع کننده هیچ جنگی نیست، اما قرار هم نیست در برابر دشمنان غافلگیر شویم ، از این رو هم امکانات عملیاتی و هم کارخانجات تولیدی خود را در اعماق زمین و به صورت محرمانه تعبیه کرده ایم تا از دسترسی دشمنان دور بماند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه دفاع از کشور را حق هر ملتی دانست و با اشاره به اعلام مواضع اخیر اروپایی ها علیه توان موشکی بازدارنده ایران اسلامی تصریح کرد: ما از امریکا انتظاری نداریم، اما اروپایی ها نباید فراموش کنند که در طول جنگ تحمیلی از رژیم بعث عراق به شکل های مختلف حمایت و پشتیبانی های تسلیحاتی کردند و باید پاسخگوی حمایت‌های خود از صدام و جنایت ها علیه ملت ایران باشند، لذا باید گفت" ما به اروپایی ها اعتماد نداریم و بهتر است آنها خود را هزینه ترامپ نکنند".

سردار حاجی زاده در پایان تأکید کرد: صحبت کردن از محدود سازی توان موشکی نه تنها ما را در پیگیری اهدافمان متوقف نخواهد کرد، بلکه ترغیب می شویم که این توان بازدارنده را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
درود بر نیروهای مسلح ایران اعم از ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران . خداوند پشت و پناهتاتان باشد. انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
جهان.درحت.شيران.ايران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
ایول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
صنعت خودرو سازی را از دست این دلالان بگیرید بدهید دست سپاه و ارتش.
United States of America
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
باباصنعت خودروسازی ولوازم خانگی رابدهید دست این عزیزان.سرداران بزرگ حاجی زاده .جعفری.سلیمانی.پوردستان دوستتان داریم.خارچشمان لیبرالهاوخیانتکاران وطنی وادادگان درمقابل اروپاوامریکا.شماسرداران مایه ی عزت واعتبار واستقلال این کشورهستیدنابودباددشمنانتان وانهاکه چشم دیدنتان را ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
کاش سپاه در صنعت خودرو هم وارد میشد ، و جان مردم را مثل دفاع از کشور می دانست و خودرو ملی و ایمن تولید میکرد ، دست مافیای خودرو را از کشور قطع میکرد
United States of America
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
دلاورمردان ارتش وسپاه بعدازتکمیل چرخه کامل ومتنوع وتولیدانبوه موشکهابلافاصله تولیدبی امان زیردریایی اقیانوس پیماباپیشران اتمی!تولید ناوشکن به قدرت واختفا زیردریایی نیست ببینیدکه چطورناوهای جنگی عربستان که بسیارمدرن وپیشرفته بودند یکی یکی شکار شدند!چون روی آب هست ودیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۳۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا قوت
دنیا روی نسل موشکهای جدیدقاره پیما با برد ده تا بیست هزار کیلومتر کار میکنه .چرا برد موشکهامون از هزار تا دوهزار کیلومتر بیشتر تجاوز نمی کنه.
Netherlands
وحیدی
۰۷:۰۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
درود برشیران ایران.درود بر سردارسرلشگرپاسدار جناب اقای محمدعلی جعفری فرمانده بزرگوارسپاه جانم فدای شما .سرباز کوچک شما.ایشالا همیشه زنده وسربلند باشید
Iran (Islamic Republic of)
م ه
۰۶:۵۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
ماشالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
دروددرود بر سپاهیان و رزمندگان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
ایران اینقدر موشک میسازه اونم ازهمه نوعش بعد چرا خودروسازی ما اینطوریه؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۰:۳۹ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
درود خدا بر دلاور مردان ارتش دلاور و سپاه عزیز و همة مدافعان امنیت کشور ، عزیزان بدانید دعای خیر ملت حق شناس ایران و بالاتر از آن دعای آقا بقیه الله الاعظم روحی له الفدا با شما و بدرقة راهتان است و تا زمانی که در خدمت اسلامید مطمئن باشید خداوند یار و پشتیبان و ناصر شماست و کسی را که خداوند قادر متعال نصرت دهد شکست نخواهد خورد اگر چه بنا بر سنت الهی و به رسم آزمون ایمان در مسیر راه فراز و نشیبی وجود داشته باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
اینکه میگن زیر هر شهر پایگاه دارن راسته ؟!
United States of America
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
اگرقرارباشه اطلاعات محرمانه رامن بدونم، شماهم بدونی که میشه حکایت دیوارموش داره موش هم گوش داره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۰۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
یاعلی یاعلی سردار خدا پشت پناهت
Iran (Islamic Republic of)
سجاد حسن زاده فرد
۰۰:۰۱ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
خدا قوت عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دست ارتش و سپاه درد نکنه که خبرهای خوبی میدن از این دولت ها آبی گرم نمیشه
United States of America
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بایدمادرانتخاباتمون دقت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
اریا
۲۳:۴۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
درود بر صف شکن های علمی...این دستاوردها ریشه در خون شهدا دارد
United States of America
ناشناس
۰۶:۵۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
دومین سلاح کاربردی ومهم که سپاه وارتش بایددرساخت آن امانش نده زیردریایی های اقیانوس پیماباپیشران اتمی وقابلیت قوس کردن وکف نشینی چند ماهه دراعماق آب در اطراف سواحل کشور های دشمن آنطرف کره زمین باشه بطور کاملا بی سروصدا ورادار گریز مثل نیش مارکبری در کنارشاهرگ دشمن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
کاش اقتصاد کشور هم دست سپاه بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
وقتی جنگ اقتصادی راه انداختن باید اقتصاد و صنعت رو هم بدن دست سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بخدا اگه اقتصادو صنعت هم دستشون بود عین آب خوردن همه چیز رو ساماندخی میکردن
Iran (Islamic Republic of)
Ssr
۲۳:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دم سپاه گرم.منتظر 3 4 5 هزار کیلومتریشم هستیم. ماشاءالله به غیرتشون
Germany
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
داریمش خیالت راحت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
ایولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
باسلام:خداوند يار و ياورتان باد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی
۲۳:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
وَ أَعِدُّوا لَهُمْ‌ مَا اسْتَطَعْتُمْ‌ مِنْ‌ قُوَّةٍ وَ مِنْ‌ رِبَاطِ الْخَيْلِ‌ تُرْهِبُونَ‌ بِهِ‌ عَدُوَّ اللَّهِ‌ وَ عَدُوَّکُمْ‌ وَ آخَرِينَ‌ مِنْ‌ دُونِهِمْ‌ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ‌ اللَّهُ‌ يَعْلَمُهُمْ‌ وَ مَا تُنْفِقُوا مِنْ‌ شَيْ‌ءٍ فِي‌ سَبِيلِ‌ اللَّهِ‌ يُوَفَ‌ إِلَيْکُمْ‌ وَ أَنْتُمْ‌ لاَ تُظْلَمُونَ‌ هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌]، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!
نکات آیه:- تقویت قواى نظامى و تهیه ادوات جنگى براى نبرد با دشمنان خدا، وظیفه اى بر عهده تمامى مسلمانان (و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل)

۲- مسلمانان باید براى تقویت بنیه نظامى تمام تلاش خویش را تا حد ترساندن دشمن، به کار بندند و از هر چه در اختیار دارند دریغ نورزند. (و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل)

۳- اسبهاى سوارى در عصر بعثت، کارآمدترین و مهمترین وسیله براى تقویت بنیه نظامى (و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل) عطف «رباط الخیل» بر «قوة» عطف خاص بر عام است و کاربرد چنین عطفى معمولا براى رساندن اهمیت معطوف و نقش اساسیتر آن نسبت به دیگر مصادیق معطوف علیه است.

۴- جامعه اسلامى باید به پیشرفته ترین ادوات رزمى زمان مجهز باشد. (و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة و من رباط الخیل)

۵- قواى نظامى جامعه اسلامى باید به گونه اى باشد که دشمنان دین را همواره به هراس افکند. (ترهبون به عدو اللّه و عدوکم)

۶- وحشت دشمن از توان رزمى مسلمانان، تعیین کننده مرز قدرت نظامى ضرورى در جامعه ایمانى (و أعدوا لهم ما استطعتم ... ترهبون به عدو اللّه) جمله «ترهبون ... » به منزله تفسیر و توضیحى است براى «ما استطعتم». یعنى توان نظامى باید به حدى رسد که دشمن را به وحشت اندازد، نه کمتر از آن ; هر چند جامعه اسلامى بر بیشتر از این مقدار توانمند باشد.

۷- اهل ایمان باید توان رزمى برتر خویش را به دشمنان دین بنمایانند. (ترهبون به عدو اللّه) وحشت دشمن از توان نظامى مستلزم این است که آنان بر توان نظامى اهل ایمان آگاه شوند. بنابراین مسلمانان باید توان خویش را به گونه اى به آنان بنمایانند.

۸- جامعه ایمانى در عصر پیامبر(ص) مواجه به دو گروه از دشمن: دشمنانى شناخته شده و دشمنانى ناشناخته (عدو اللّه و عدوکم و ءاخرین من دونهم لاتعلمونهم)

۹- لزوم آمادگى نظامى جامعه اسلامى در برابر دشمنان شناخته شده و ناشناخته (ترهبون ... و ءاخرین من دونهم لاتعلمونهم)

۱۰- دشمنان ناشناخته مسلمانان در عصر پیامبر(ص)، داراى نیروى ضعیفتر نسبت به دشمنان شناخته شده (و ءاخرین من دونهم) برداشت فوق با توجه به کلمه «دون» که به معناى پایین و پست است، استفاده شده. گفتنى است «من» در «من دونهم» بیانیه است. بنابراین «ءاخرین من دونهم» یعنى دشمنان دیگرى که از نیرو و توان کمترى برخوردارند.

۱۱- تنها خداوند آگاه به دشمنانى است که براى جامعه ایمانى ناشناخته اند. (لاتعلمونهم اللّه یعلمهم)

۱۲- ترغیب مؤمنان از جانب خداوند به انفاق در راه خدا، تأمین هزینه هاى نبرد و تهیه تدارکات و امکانات رزمى (و ما تنفقوا من شىء فى سبیل اللّه یوف إلیکم)

۱۳- انفاق در راه خدا، داراى پاداشى کامل و تضمین شده از جانب خدا (و ما تنفقوا من شىء ... یوف إلیکم)

۱۴- تأمین کمترین هزینه جهاد، در پى دارنده پاداش عادلانه الهى (و ما تنفقوا من شىء فى سبیل اللّه یوف إلیکم و أنتم لاتظلمون)

۱۵- انفاق امکانات براى تقویت بنیه نظامى جامعه اسلامى، از مصادیق انفاق «فى سبیل اللّه» است. (و أعدوا لهم ما استطعتم ... و ما تنفقوا من شىء فى سبیل اللّه)

۱۶- نبرد با دشمنان دین، از مصادیق «سبیل اللّه» است. (و ما تنفقوا من شىء فى سبیل اللّه یوف إلیکم) سیاق آیه حکایت از آن دارد که از مصادیق «سبیل اللّه» جهاد با دشمنان دین است.

۱۷- خداوند هرگز در پاداش دادن به بندگان خویش ستم روانمى دارد. (و أنتم لاتظلمون)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
کارخانه تولید انبوه موشکهای ماهواره بر سفیر و سیمرغ را هم راه بیاندازید.
درود بر سرداران بزرگ اسلام و ایران عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۳:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دشمنان بگوش باشند که ما ایرانیان مسلمان هیچگاه آرامش و توان موشکی مان را فدای نیازهای کوچک نمی‌کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
هیچگاه از تلاش و کوشش در راه آبادی و آزادی و سربلندی میهن پاک و اسلامی خود غافل نشویم و روز بروز بر پیشرفتها و دانش فنی مان بیفزاییم.
دستانتان بی بلا ،خوش و خرم و پایدار باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دستان پرتلاش و پرتوان تان بی بلا ،هر جایی از چهارگوشه این آب و خاک زرخیز هستید ،سالم و تندرست و پرتوان باشید.ایران و اسلام به دستان و هوش شما می‌بالد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
آفرین ،احسنت این امنیت مدیون خون شهیدان و تلاش شبانه روزی نیروهای زبده ارتش و سپاه در کارخانجات تولیدی است.خدا قوت بهتان بده ،خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
باسلام :خداوند یار ویاورتان باشد شما امید مردم وکشور هستید شما افتخار کشورید مرگ بر ضد ولایت فقیه /درود بر سرداران این مرز وبوم
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۲:۲۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
سپاه، خاری در چشم دشمنان.به قول مادرم خوا ( خدا)زییایتون( زیادتون )کنه، ای کاش سپاه به عرصه خودروسازی کشور هم ورود پیدا میکرد به امید آن روز.
Iran (Islamic Republic of)
خادم دزفولی
۲۲:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
درود و سلام بر مردان شیر دل هوا فضای سپاه همیشه قهرمان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
بهترین حرفی که بعد مدتها شنیدم این بود. حیف که پارتی بازی و رانت زیاده اینجا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دمت گرم ای سپاه محترم
Iran (Islamic Republic of)
جماعت
۲۱:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
درود وسلام برسپاهیان قدرتمند وپر طلاش.
United States of America
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
منتظرنسل بعدی بازهم باابعادبدنه فشرده ترو کوچک تر امابافاکتورها وشاخصه های قدرتمندو بابرددوبرابربیشترازدزفول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
افزایش برد موشک های مان گوشه ای از جواب ما به یاوه گویی های اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها خواهد بود . ( ساخت موشک قاره پیما و رسانه ای کردن آن و....)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دست مریزاد خسته نباشین ایشالله برد موشک ها رو انقدر بالا ببرین که واشنگتن رو با خاک یکسان کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۰:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
من یک دزفولی هستم افتخار میکنم احسنت
United States of America
ناشناس
۲۰:۳۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
این هم کاردستی دلاور مردان عرصه موشکی و سپاه قدرتمندمابه مناسبت چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی،مبارک باشه وخسته نباشیدبه امیدنسل بعدی که هاپرسونیک باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
عشق است سپاه ایکاش همه امورات ایرانو سپاه بدست بگیره ای کاش
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
امیدواریم همین الان که این موشک معرفی شده دوسه نسل بالاترآن تولید وکاملامحرمانه درزاغه ها آماده خدمت باشه، هایپر سونیک وبایه صفراضافه جلوی عددهزارکیلومتراما کاملاسری!مثل کوهی که فقط نوک ازآب بیرون و دشمن قادربه دیدن ذره ای ازاقتدارماباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام
خدا قوت برادر
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسن
۲۰:۱۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
برای نابودی دشمنان همچون اسراعیل و عربستان امریکا اماده هستیم
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بکاربردن رژیم جعلی یارژیم اشغالگربهتره
Iran (Islamic Republic of)
ذوالفقار
۲۰:۱۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
دنیا دنیای موشک است .
اگر زور نگویید به تو زور خواهند گفت (قانون نانوشته ی جهان سلطه)
آخرین اخبار