مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۱۵ تیم بهداشتی و درمانی طرح شهید دکتر رهنمون به مناطق محروم لرستان اعزام شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان اظهار داشت: ۱۵ تیم بهداشتی و درمانی طرح شهید دکتر رهنمون بسیج جامعه پزشکی استان لرستان برای خدمت‌رسانی رایگان به مردم مناطق هدف اعزام شد.

وی بابیان اینکه مناطق شناسایی‌شده طرح از عمده مناطق هدف حضور این تیم‌ها است افزود: این اعزام‌ها توسط کانون‌های بسیج جامعه پزشکی لرستان در سراسر استان خدمات بهداشتی، درمانی و خدمات مشاوره و آموزشی رایگان ارائه کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به حضور این تیم‌ها در مناطق عنوان کرد: اعزام‌ها بر اساس نیاز هر منطقه و تیم‌های پزشکی عمومی، تخصصی، دندانپزشکی انجام شد.

وی بیان کرد: در این اعزام‌ها که پزشک، پرستار، ماما، دارو یار و کارشناسان بهداشت، تغذیه حضور دارند و علاوه بر ویزیت رایگان خدماتی مانند کنترل قند خون و فشارخون، مشاوره رایگان همراه با توزیع پمفلت‌های بهداشتی توسط اعضای بسیج جامعه پزشکی به عزیزان ارائه شد.

ملک آرا با اشاره به استقرار تیم‌های پزشکی طرح شهید دکتر رهنمون در مناطق استان تصریح کرد: این تیم‌ها به اسدآبادی، زاغه، رومشکان، رودبار و تیکه ضرون کوهدشت، قلایی الشتر، لرآباد بروجرد، چم پلک چگنی، ازنا، دلفان و اعزام شدند.

وی گفت: در این اعزام‌ها مراجعه‌کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر داشته باشند با هماهنگی‌های به‌طور رایگان خدمات موردنظر را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/م

۱۵ تیم درمانی بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناطق محروم اعزام شد‌

برچسب ها: سپاه ، اخبارسلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.