ویدئویی از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ماجرای دستور ژنرال آمریکایی برای قتل عام ملت توسط رژیم پهلوی در بحبوحه‌ دوران پیروزی انقلاب را مشاهده می‌کنید.

روایت رهبر انقلاب از ماجرای دستور ژنرال آمریکایی برای قتل‌عام ملت توسط رژیم پهلوی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

در این میان می‌توان به کسب استقلال سیاسی به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد؛ وضعیت استقلال سیاسی ما در دوران پهلوی آنچنان سیاه و غیرقابل دفاع است که حتی سرسپردگان رژیم طاغوتی گذشته هم به کرات به آن معترف شده‌اند. اما وضعیت استقلال سیاسی ما در دوران جمهوری اسلامی وضعیتی بس متفاوت و قابل دفاع است به طوری که حتی دشمنان نظام اسلامی گاها به آن اذعان کرده‌اند.

در ادامه ویدئویی از بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) درباره ماجرای دستور ژنرال آمریکایی برای قتل‌عام ملت توسط رژیم پهلوی در بحبوحه‌ی دوران پیروزی انقلاب را مشاهده می‌کنید.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.