مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: کار اصلاح مشکلات و نواقص استادیوم غدیر را آغاز کردیم ودر این راستا آبخوری‌ها و تصفیه‌کن‌های آن در حال نصب هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مسائل استادیوم غدیر دیوار‌های اطراف آن بودند که کار اصلاح آن‌ها نیز آغاز شده و در حال انجام است، تلاش می‌کنیم این ورزشگاه را به جایی برسانیم که از نظر استاندارد‌ها تکمیل باشد.

وی افزود: از ۲، ۳ ماه پیش کار اصلاح مشکلات و نواقص استادیوم غدیر را آغاز کردیم؛ در این راستا آبخوری‌های ورزشگاه را نوسازی کرده‌ایم و تصفیه‌کن‌های آن نیز در حال نصب هستند که فکر می‌کنم تا ۲ هفته دیگر آماده استفاده است.

حیدری عنوان کرد: یکی از مشکلات ورزشگاه غدیر وجود سنگ‌های ریز و درشت در محیط استادیوم بود که تمام سطوح خاکی و پوشیده از سنگ موجود در فضای استادیوم را بتن کردیم تا دیگر از این بابت مشکلی نداشته باشیم؛ همچنین کار دیواره‌های نرده‌ای جدا کننده روی سکو‌های تماشاگران نیز تکمیل شد و از این پس هواداران از ورودی ویژه به هر قسمت از استیج‌ها وارد می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: قرار است به‌زودی طی فرایندی استادیوم غدیر را به بخش خصوصی واگذار کنیم که همین‌جا اعلام می‌کنم برنامه‌های گسترده‌ای برای تجهیز بیشتر این ورزشگاه و تبدیل آن به یک پایگاه استعدادیابی مدرن تدارک دیده شده است.

حیدری درباره برنامه‌های ویژه در روز بازی فولاد-پرسپولیس بیان داشت: برنامه جشنی را به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌ایم که شامل برنامه‌های شاد در قبل و بین ۲ نیمه دیدار فولاد و پرسپولیس می‌شود.

گفتنی است: بازی تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

ورزشگاه غدیر اهواز محیای لیگ برتر می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.