همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی پارک بانوان در شهر دهلران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،برگزاری آیین کلنگ زنی پارک بانوان در شهرستان دهلرانهمزمان با ایام الله دهه مبارک فجر آیین کلنگ زنی پارک بانوان در شهر دهلران با حضور نماینده مردم دهلران در مجلس شورای اسلامی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار ایلام، فرماندار دهلران، رییس شورای اسلامی شهر دهلران و جمعی از مسوولان برگزار شد.

عیسی رضایی شهردار دهلران در حاشیه این مراسم گفت: اهمیت دادن به ورزش بانوان در حقیقت ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است و باید برای ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی این قشر از جامعه راهکارهایی اندیشید.

وی افزود: از آنجا که نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند، در این راستا فراهم ساختن محیط‌ هایی مختص این قشر جامعه که بتوانند با آرامش و امنیت خاطر اوقات فراغت خود را در آن سپری کنند بسیار ضروری است.

رضایی ادامه داد: امروز تاثیر حضور زنان در تمامی حوزه‌های اجتماعی جامعه از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، ادارات و ... چشمگیر و بی بدیل است به همین خاطر استمرار حضور موثر زنان در خانواده و جامعه نیازمند ایجاد و حفظ روحیه‌ای بانشاط در این قشر از جامعه بوده و در این راستا توسعه فضاهای ورزشی و تفریحی و تفرجگاه‌های ویژه بانوان به دور از برخی محدودیت‌ها، امری ضروری است.

 

انتهای پیام/با

کلنگ زنی پارک بانوان در دهلران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.