ویدئویی از بیانات حضرت امام خمینی(رحمه الله علیه) در خصوص شباهت اظهار اسلامیت صدام دیکتاتور عراق با محمدرضا شاه را مشاهده می‌کنید.

شباهت اظهار اسلامیت صدام و محمدرضا پهلوی در بیان امام خمینی(ره) +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

یکی از نعماتی که کشور ما با پیروزی انقلاب اسلامی از آن بهره‌‌مند شد، نعمت وجود ولی‌فقیه در راس حکومت است که چنین موضوعی حکومت و نظام ما را از تمامی حکومت‌های جهان متمایز می‌کند و رمز موفقیت و ادامه دار بودن انقلاب اسلامی نیز همین مسئله‌ی وجود رهبر و ولی فقیه در راس کشور ماست؛ کشوری که روزی توسط فرد پست و حقیری همچون محمدرضا شاه اداره می‌شد، با پیروزی انقلاب اسلامی، توسط امام روح الله(ره) در مسیر صحیح خود قرار گرفت و امروز نیز جانشین خلف ایشان، حضرت آیت الله خامنه‌ای همان مسیر صحیح را رهبری و هدایت می‌کنند.

در ادامه ویدئویی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص شباهت اظهار اسلامیت صدام دیکتاتور عراق با محمدرضا شاه را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Romania
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
ننگ بر شاهههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
روحت شاد امام عزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
مثل همیشه گل گفتی
روحت شاد.