ویدئویی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) درباره اقداماتی که رضا شاه و پسرش علیه بانوان کشورمان انجام دادند را مشاهده می‌کنید.

امام خمینیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی که مایه مباهات است، عزت و احترام بخشیدن به بانوان و شخصیت زن می‌باشد؛ در رژیم پهلوی مانند غرب، به زن همچون یک کالا و وسیله‌ای برای التذاذ و کام‌جویی برای مردان نگریسته می‌شد و حکومت پهلوی به معنای دقیق عبارت، به هیچ وجه به زن و شخصیت والای آن توجه نداشت؛ اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان کشور ما عزت و احترام یافتند به طوری که امروز دیگر آن نگاه غربی(که در میان مسئولان حکومتی رژیم طاغوتی پهلوی هم رسوخ کرده کرده بود) معنا و مفهومی ندارد.

در ادامه ویدئویی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) درباره اقداماتی که رضا شاه و محمدرضا شاه، این دو دیکتاتور پهلوی، در دوران حکومتشان علیه بانوان کشورمان انجام دادند را مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: امام خمینی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.