در آستانه شهادت مظلومانه حضرت زهرا(س)، صفحه رسمی حجت الاسلام پناهیان در اینستاگرام توصیه‌ای مادرانه از حضرت(س) را در قالب ویدئو منتشر کرد.

توصیه مادرانه‌ از حضرت زهرا(س) که نگاهتان به دنیا را تغییر می‌دهد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید معنای بهترین مصلحت این است که بهترین فرصت برای رشد و تکامل برای انسان فراهم شود. راز بهترین مصلحت این است که انسان در هر لحظه از زندگی خود، عبادت و بندگی عاری از هر ناخالصی را برای خدا انجام دهد. در این صورت است که سریع‌ترین شتاب تکامل را در آن لحظه خواهد داشت و این به معنی قطع کامل دسترسی شیطان به انسان است.

حضرت صدیقه کبری، فاطمه زهرا(سلام الله علیها) در حدیثی بسیار زیبا که به نوعی، شاه بیت غزل بندگی است، می‌فرمایند: مَن اَصعَدَ اِلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِه اَهبَطَ اللهُ عَزَّ وَ جَلَّ اِلَیهِ اَفضَلَ مَصلَحَتِه؛ کسی که عبادت خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ، برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد.

در حدیث حضرت زهرا (سلام الله علیها)، رابطه دورانی برای هدایت و تعالی انسان ها ترسیم شده است. اینکه این دنیا محل آزمونی است که به تناسب شرایط و درجات افراد، مسائل گوناگونی پیش پای انسان گذارده می شود. بنابر سنت رحمت و عدالت خداوند، همه این مسائل، طبق مصلحت آنی انسان است. به این معنی که انسان ها با هر درجه‌ای از خوبی و بدی، مصلحت آنها در نظر گرفته شده و به آنها هیچ گونه ظلمی نمی‌شود.

این روزها همزمان با ایام شهادت بی‌بی دو عالم، سیده زنان بهشتی، حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها است. به همین مناسبت صفحه رسمی حجت الاسلام پناهیان در اینستاگرام بخشی از سخنرانی وی را در خصوص حدیثی از حضرت(س) منتشر کرد.

در ادامه می‌توانید این سخنرانی را مشاهده کنید.

توصیه مادرانه‌ از حضرت زهرا(س) که نگاهتان به دنیا را تغییر می‌دهد +فیلم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.