امام جمعه موقت تفت:

۲۲بهمن سرفصل فراموش نشدنی تاریخ است

امام جمعه موقت شهرستان تفت گفت: ۲۲بهمن سرفصلی از تاریخ جهان است که هیچگاه فراموش نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سورمه چشم، امام جمعه موقت شهرستان تفت با اشاره به اینکه سه روز باقی مانده تا روز ۲۲ بهمن گفت: هر روز از این ایام، مناسبت های به یاد ماندنی و سرفصلی از تاریخ جهان است که ملت و مردم این روز‌ ها را فراموش نمی‌ کنند.

امام جمعه موقت شهرستان تفت با بیان اینکه یکی از گام‌ های بلندی که در جریان انقلاب موجب ریشه کن ساختن حکومت پهلوی شد، حرکت متهورانه‌ی نظامیان نیروی هوایی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ بود افزود: با رژه‌های باشکوه همافران در مقابل امام راحل کاخ دشمن به لرزه درآمد.

وی  به سخن امام راحل در روز ۲۱ بهمن ۵۷ که زمینه تظاهرات عظیم شد اشاره کرد و گفت: ایشان حکومت نظامی را خلاف شرع دانستند و تاکید کردند مردم به هیچ وجه به آن اعتنا نکنند و به خیابان‌ها بریزند.

وی ۲۲ بهمن را نشانه الهی و روز طلایی دانست و گفت: دشمن بیش از سال‌های گذشته نگاهش به راهمیمایی ۲۲ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است چراکه آن‌ها عهد بسته بودند تا مردم ایران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نبینند.

امام جمعه موقت شهرستان تفت افزود: ما باید با شرکت در راهپیمایی به دشمنان ایران بفهمانیم که نتیجه این توهین‌ها جز تصمیم راسخ‌تر و دفاع بیشتر مردم از انقلاب چیز دیگری را در برندارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد سورمه چشم این انقلاب را محصول گریه‌های حضرت زهرا (س)، زحمات مراجع و بزرگان دینی در طول تاریخ دانست و تاکید کرد: ما باید این انقلاب را قدر بدانیم و ادای حقی که انقلاب اسلامی برگردنمان را دارد بجا آوریم.

وی فرا رسیدن شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و بیان کرد: قدم‌هایی که در مراسمات حضرت زهرا برداشته شود موجب احیای خطبه‌ها و ناله‌های حضرت است چرا که حضرت زهرا با صلاح گریه و توسل به خدا با دشمن مواجهه کرد.

امام جمعه موقت شهرستان تفت ادامه داد: مراجع و علمای دینی از ما می خواهند تا روز شهادت حضرت زهرا از خانه‌ها بیرون بیایبم و در مراسمات و اجتماعات فاطمیون شرکت کنیم.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه تفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.