حسین طیبی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا از وقفه در پرداخت پاداش‌های ملی پوشان سخن گفت.

پای آقای گل آسیا به گلایه از پاداش فوتبالیست‌ها باز شد!حسین طیبی ملی پوش فوتسالیست کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال بیان کرد: ضمن تبریک به فوتبالیست ها بابت تلاش روزهای اخیرشان، اما باید گفت جامعه فوتسال بسیار با حجب و حیا است و اصلا به دنبال پاداش نیست.  خیلی وقت است که از تسویه پاداش های ملی پوشان فوتسال می گذرد. افتخار آفرینی های فوتسال بسیار زیاد است اما به همان اندازه به این رشته ورزشی احترام نمی گذارند.

او درباره مبلغ پاداش های واریز نشده به حساب ملی پوشان این گونه تصریح کرد: از قهرمانی جام ملت های آسیا 2018، بیست و دو میلیون تومان باقی مانده و از کسب رتبه سومی در جام جهانی 2016 مدت زمان زیادی برای پرداخت پاداش ها گذشته است، به حدی که مبلغ آن در خاطرم نیست!

اما طیبی درباره انتقادات از تیم ملی و تفکرات سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان مبنی بر نبود جوانگرایی در تیم افزود: در بازی های دوستانه اخیر مقابل صربستان پنج یا شش نفر از بازیکنان دعوت شده جوان بودند. به نظر من در تیم ملی از استراتژی تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه بهره برده شد، تفکری که در تیم های برتر دنیا چون برزیل و اسپانیا استفاده می شود.

طیبی درباره بازی اخیر تیم ملی ایران و کسب رتبه سوم در رنکینگ فیفا اظهار خوشحالی کرد و گفت: کسب رتبه سوم جهانی را به همه علاقه مندان و عوامل فوتسال تبریک می گویم، بازی هایمان با صربستانی که بازیکنان فیزیکی در اختیار دارند بسیار مفید بود. مصاف با تیمی چون صربستان که وقت و سرمایه زیادی را روی توسعه فوتسال می گذارد باعث خوشحالی است.


بیشتر بخوانید:

پیروزی پر گل ملی پوشان فوتسال ایران مقابل صربستان

اعلام زمان اعزام ملی پوشان فوتسال ایران به اردوی صربستان

پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!


انتهای پیام/

اظهارات طیبی درباره مسائل مختلف فوتسال

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار