امام‌جمعه الشتر گفت: جشن ۴۰ سال بصیرت و ایستادگی ملت را باشکوه برگزار می‌کنیم و قدردان نعمت انقلاب خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام سید سجاد موسوی امام‌جمعه الشتر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن سفارش به تقوای الهی و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: ایام حزن و اندوه شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت می‌گویم، حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیتی است مدافع ولایت، چون ولایت رکن دین است.

وی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم‌الله ۲۲ بهمن را یادآوری کرد و افزود: با حضور باشکوه خود در راهیپیمایی ۲۲ بهمن، قدردان نعمت انقلاب خواهیم بود.

امام جمعه الشتر با تاکید بر اینکه نظام سلطه سعی بر جدایی ملت داشتند و به اشکال گوناگون می‌خواستند مردم را از نظام جدا کند، ادامه داد: در این چهل سال ایستادگی، بصیرت و توجه به ولایت از سوی مردم منجر به تداوم راه انقلاب شد و روز به روز شکوه و عظمت ایران را می‌بینیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را در حالی جشن می‌گیریم که دشمنان و بدخواهان نظام وعده دادند که جمهوری اسلامی این روز را نخواهد دید، تصریح کرد: جمهوری اسلامی این روز را با شکوه‌تر از گذشته جشن خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه روز به روز نظام جمهوری اسلامی ایران فراتر می‌رود و بار دیگر ملت عظمت و شکوه را در روز ۲۲ بهمن نشان خواهد داد، یادآور شد: با حضور باشکوه و تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، سربلندی و عزت ایران را رقم خواهیم زد.

انتهای پیام/م

جشن ۴۰ سال بصیرت و ایستادگی ملت را باشکوه برگزار می‌کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.