فرماندار کبودراهنگ گفت: دهه فجر امسال ۱۷۳ طرح با اعتبار ۳۶۹ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و یا ساخت آن آغار می‌شود.

افتتاح و کلنگ زنی ۱۷۳ طرح به مناسبت دهه فجر در کبودراهنگحجت الله مهدوی فرماندار کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در دهه فجر امسال ۵ طرح با اعتبار ۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان کلنگ زنی و ۱۶۸ طرح با اعتبار ۳۶۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود که با افتتاح آن‌ها برای بیش از ۸۰۰ نفر اشتغالزایی موقت و حدود ۴۰ نفر اشتغالزایی دائمی ایجاد می‌شود.
وی با بیان اینکه فاز اول مجتمع فولاد راد با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن در سال با ۳۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری احداث شده گفت: با افتتاح این طرح برای ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم، حداقل ۱۵۰۰ فرصت شغلی غیرمستقیم نیز ایجاد خواهد شد.
فرماندار کبودراهنگ به بهره برداری از دو پروژه کشت گل‌های زینتی در کبودراهنگ با مساحت ۸ هزار مترمربع و اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره و عنوان کرد: این دو گلخانه با تولید۷۰۰ هزار شاخه گل در سال برای ۲۵ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.
مهدوی افزود: ۴۰ پروژه مربوط به شرکت‌هایی، چون بنیاد مسکن، مخابرات، دهیاری، مرکز بهداشت، با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ۴۰۰ میلیون  تومان در دهه فجر افتتاح شد.
وی افتتاح نیروگاه خورشیدی هشت مگاواتی شهدای همدان با اعتباری بالغ بر ۲۳۴ میلیارد تومان را از دیگر طرح افتتاح شده در دهه فجر برشمرد.
فرماندار کبودراهنگ ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ برنامه به مناسبت فجر فاطمی در شهرستان و روستا‌های کبودراهنگ اجرا شده است.
انتهای پیام/ص.ف

افتتاح طرح در کبودراهنگ

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.