نماینده، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه کشور در سفر به محلات گفت: ملت ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

ملت ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.  به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،حجت الاسلام علیزاده نماینده، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه کشور در هجدهمین یادواره ۵۳ شهید گرانقدر شهر نیم ور محلات گفت: علیرغم مشکلات و تنگنا‌ها هرگاه سخن از نظام، ارزش‌ها و آرمان‌ها پیش بیاید این مسائل معنی و مفهومی ندارد و این ملت برای انقلاب خود حاضرند از جان خود نیز بگذرد و ملت ما مثل همیشه در راهپیمایی ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به دشمنان خواهند داد.

حجت الاسلام علیزاده افزود: علیرغم مشکلات و تنگنا‌ها هرگاه سخن از ارزش‌ها و آرمان‌ها ونظام پیش بیاید این مسائل معنی و مفهومی ندارد و این ملت برای انقلاب خود حاضرند از جان خود نیز بگذرند.

وی با بیان اینکه شهدا پشتوانه‌های اصلی ما و دنیای ما هستند اضافه کرد: یادواره شهدا بهترین گواه و نشان از قدردانی و قدر شناسی برای شهدا و خانواده‌های معظم شهداست و درود خدا بر مردم شهید پرور ما باد.

نماینده، ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه کشور ادامه داد: شهدا سرمایه‌های این ملت هستند و زمانی که سرمایه ملتی شهید و شهادت باشد این ملت هیچگاه خسارت نمی‌بیند اگرچه دشمنی ها، توطئه‌ها و فتنه‌ها فراوان باشد و دشمن هم صدمه‌هایی بزند.

ما وامدار شهدایی هستیم

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی هم در این یادواره گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست و ما وامدار شهدایی هستیم که به حضرت زهرا (س) و فرزند گرامی اش حضرت امام حسین اقتدا کردندو این برای ما یک دنیا افتخار است.

سردار کریمی خطاب به حاضران جلسه گفت: آفرین بر شما مردم عزیز که شهدا را تکریم می‌کنید و با یادواره‌ها و با گرامیداشت شهدا از شهدا تکریم میکنید و به قول مقام معظم رهبری این تکریم‌ها کمتر از شهادت نیست.

یادواره ۵۳ شهید شهر نیم ور با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان واقشار مختلف مردم در حسینیه سادات شهر نیم ور برگزار شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.