رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مسیر راهپیمایی شهر بوشهر به علت پیش بینی بارندگی در فردا تغییر یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، طبق برنامه سال‌های گذشته امسال نیز قرار بود راهپیمایی بوشهر از بسیج مرکزی تا میدان رئیسعلی دلواری برگزار و مراسم سخنرانی نیز در همین میدان و در کنار خلیج فارس برگزار شود، اما با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش بارندگی، بخشی از این مسیر تغییر کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در همین خصوص گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران، پایان مسیر راهپیمایی را تغییر دادیم تا امکان برگزاری سخنرانی و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری وجود داشته باشد.

نصرالله شفیعی افزود: بنابراین، راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند پیش ساعت ۹ از بسیج مرکزی در خیابان امام خمینی بوشهر آغاز می‌شود و راهپیمایان پس از گذشتن از میدان قدس مسیر را به سمت مصلا ادامه می‌دهند و مراسم سخنرانی نیز با حضور محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در مصلا برگزار می‌شود.

وی با دعوت از مردم برای شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: فردا راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در ۳۸ شهر استان و بسیاری از روستا‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در استان بوشهر برگزار می‌شود

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.