یک مقام دولت پیشین انگلیس اعلام کرد نخست‌وزیر این کشور قصد دارد تنها سه روز مانده به ۲۹ مارس (موعد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) به توافق برکسیت دست یابد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ساندی اکسپرس نوشت بنا بر اعلام یک مقام دولت پیشین انگلیس، ترزا می‌، نخست وزیر این کشور، قصد دارد تنها سه روز مانده به ۲۹ مارس (۹ فروردین) به توافق برکسیت دست یابد.

ویپ مارک هارپر هشدار داد نمایندگان پارلمان باید تا آخرین لحظه منتظر بمانند تا به نخست وزیر بهترین فرصت برای دستیابی به یک توافق خوب داده شود.

به دنبال مخالفت مجلس عوام انگلیس با توافق برکسیت، ترزا می‌ برای کسب امتیازات بیشتر از اتحادیه اروپا به بروکسل بازگشت.

این مقام پیشین انگلیسی در گفتگو با روزنامه ساندی اکسپرس اعلام کرد تاریخ بعدی رای‌گیری در پارلمان انگلیس احتمالا ۲۶ مارس خواهد بود.

او افزود تاریخ احتمالی برگزاری رای‌گیری درباره توافق برکسیت روز سه‌شنبه ۲۶ مارس تنها سه روز پیش از زمانی خواهد بود که لندن قرار است به طور رسمی از اتحادیه اروپا خارج شود.

بنا بر گزارش‌ها، احتمال می‌رود تصمیم نهایی ۲۲ مارس در اجلاس سران اتحادیه اروپا گرفته شود و پس از آن ترزا می‌ یک فرصت شش روزه را پیش از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا خواه با توافق خواه بدون توافق در اختیار خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار