سامانه نظارت همگانی بر کیفیت محصولات و خدمات موسسه کیفیت رضوی با حضور تولیت آستان قدس رضوی رونمایی شد.

سامانه نظارت همگانی بر کیفیت محصولات رضوی رونمایی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسین زمانی مدیر عامل موسسه کیفیت رضوی در حاشیه مراسم رونمایی از این سامانه بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصول یا خدمت، کیفیت آن است؛ دارا بودن کیفیت یک مقوله است و حفظ کیفیت مقوله‌ای دیگر، لذا هر تولید‌کننده محصول یا ارائه دهنده خدمت برای افزایش مشتریان خود باید در راستای حفظ و ارتقاء کیفیت محصولات و خدمات خود اقداماتی را تدبیر کند.

وی ادامه داد: این تدابیر معمولا خود را در پیاده‌سازی سیستم‌های کنترل کیفیت و تضمین کیفیت نشان می‌دهد، اما مهم‌ترین شاخص برای سنجش کیفیت، رضایت مشتریان و نظر آن‌ها در مورد محصول یا خدمت است.

مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی با بیان اینکه بهترین ارزیابان مشتریان هستند، گفت: باتوجه به این مهم، باید بهترین راه‌ها را برای دریافت نظرات مشتریان ایجاد کرده و چنانچه ارزیابی کیفیت نتواند خود را در رضایتمندی مشتری نشان دهند، عملا بی تأثیر خواهد بود.
 
زمانی افزود: موسسه کیفیت رضوی به عنوان متولی صیانت از کیفیت محصولات و خدمات آستان قدس رضوی، «سامانه نظارت همگانی بر محصولات دارای برند رضوی» را راه‌انداری کرده است تا از این طریق، نظرات، شکایات و پیشنهادات مشتریان را دریافت کرده و تدارکات لازم برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی را فراهم کند.
 
وی با اشاره به ویژگی‌های این سامانه تصریح کرد: سامانه نظارت همگانی بر محصولات رضوی، تفاوتی اساسی با سایر درگاه‌های ثبت نظر مشتریان دارد، بدین ترتیب که هر فرد در صورت مشاهده ایرادی در محصولات دارای برند رضوی و رعایت نشدن استاندارد‌های الزامی و یا تضییع حقوق مصرف‌کننده، می‌تواند مشکل مربوطه را در سامانه ثبت کرده و با پیگیری وضعیت رسیدگی به مشکل از طریق سامانه، حقوق ضایع شده خود را دریافت کند و موسسه کیفیت رضوی به نیابت از آستان قدس رضوی و مجموعه‌های تولیدی مربوطه به پاس نظارت بر کیفیت محصولات برند رضوی، از وی تقدیر هم خواهد کرد.

مدیرعامل موسسه کیفیت رضوی گفت: این فرآیند باعث می‌شود کیفیت محصولات به طور مستمر افزایش یافته و در مواردی که مسئله‌ای باعث بروز مشکل شده باشد، به سرعت برطرف شود.

زمانی با اشاره به مزیت دیگر سامانه نظارت بر کیفیت محصولات رضوی افزود: فرآیند نظارت همگانی یکی از اقداماتی به شمار می‌رود که در راستای شفافیت در خدمت‌رسانی و پاسخگویی مجموعه‌های آستان قدس رضوی طراحی شده و عموم مردم می‌توانند در این فرآیند شرکت کنند.

وی ادامه داد: از تمامی هموطنان عزیز دعوت می‌شود با شرکت در طرح نظارت همگانی بر کیفیت محصولات برند رضوی، ما را در بهبود هرچه بیشتر کیفیت محصولات یاری کرده تا بتوانیم محصولاتی درخور مشتریان خود تولید و عرضه کنیم.
 

طرح‌های اشتغالزایی و محرومیت زدایی آستان قدس رضوی رونمایی شد

 
همچنین در مراسمی از طرح‌های دامداری نیمه صنعتی در زاوین کلات، راه اندازی ۲۵ جایگاه دام در مناطق محروم سیستان و بلوچستان، طرح اشتغال در سرخس و طرح اشتغال چاه رول در خواف رونمایی شد.

در این مراسم به دستور تولیت آستان قدس رضوی، از طریق ویدئو کنفرانس طرح‌های کشت و صنعت و دامپروری اشتغالزایی به شکل مکانیزه در شهرستان زابل، عملیات عمرانی مجموعه چند منظوره در کرمان در فضایی بیش از ۴ هزار متر مربع با اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال شامل بخش‌های درمانی، فرهنگی، ورزشی، اداری، خدمات رفاهی و نمایشگاهی و عملیات عمرانی مجتمع چند منظوره در شهرستان بجنورد در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۴ هزار مترمربع طی ۲ سال با اعتباری ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین طرح ساخت منازل محرومین سرخس، طرح‌های اشتغالزایی سایر استان‌ها، اجرای طرح توزیع تغذیه مادران باردار و کودکان زیر شش سال به همت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی در خراسان‌های شمالی، جنوبی و رضوی از دیگر طرح‌های رونمایی شده در این مراسم بود.
 
انتهای پیام//ج.ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.