مردم شیعه وسنی شهرستان ریگان فردا با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان خواهند داد که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وفادار هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه ریگان با بیان اینکه حضور مردم و به خصوص حضور اهل تشیع و سنت  در راهپیمایی ۲۲ بهمن  بار دیگر وحدت ملت را به نمایش می‌گذارد گفت: دشمنان ما را  رصد خواهند کرد، شکوه این روز توطئه‌های آنان را خنثی خواهد کرد، خواهند دید  پشتوانه نظام مردم هستند.

وی بر حفظ وحدت نیز تاکید و اظهار کرد: با حضور آگاهانه و دشمن شکن خود بار دیگر همبستگی، همدلی و همزبانی خود را به دنیا نشان خواهیم داد.

فرماندار ریگان هم اظهار کرد: همه ما باید وظیفه شناس بوده و با حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان از جمله استکبار نشان می دهیم که همچنان حامی نظام و انقلاب اسلامی هستیم.

فرماندار ریگان بیان داشت:مردم اهل تشیع وتسنن در شهرستان ریگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند کوبید.

محمد شهیکی یکی از سران طوایف اهل سنت ابراز کرد: اتحاد بین اقوام تاثیر مثبتی دارد و دشمنان متوجه وحدت مردم این کشور مسلمان خواهند شد، زیرا که دشمنان تبلیغ می‌کنند تا هر سال حضور مردم در عرصه‌ها کم رنگ‌تر شود، اما مردم دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی افزود: ملت ایران با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) رژیم طاغوتی را در هم پیچیدند و روح امید و احساس خود باوری را در کشور زنده کردند که هم اکنون وظیفه ما پاسداشت  آن است.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد و دارای ۹۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ی

حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمای۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار