۲۰ طرح در بخش کردیان جهرم کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا صحراییان فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: روکش آسفالت و بهسازی جاده دسترسی به روستای دنیان در بخش کردیان به طول یک کیلومتر و اعتبار ۲ و نیم میلیارد ریال جهت بهره‌مندی از ۳۰۰ خانوار به افتتاح شد.

وی افزود: پروژه زیرسازی و آسفالت معابر روستای گلدامچه به مساحت ۳۴۵۰ متر مربع، محوطه‌سازی ۲۸۰ متر مربع و اجرای تک لبه به طول ۱۸۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، نیز افتتاح شد.

صحرائیان ادامه داد: عملیات بهسازی ۹ روستا با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: از پروژه آسفالت معابر شهر قطب‌آباد، به مساحت ۲۰ هزار مترمربع و همچنین زیرسازی آسفالت به مساحت ۳۵ هزار مترمربع، موزائیک فرش و پیاده‌روسازی معابر ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و اجرای ۱۵۰۰ متر مربع کانیوا جمعا با اعتبار ۱۰‌میلیارد ریال نیز بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی پروژه برق‌رسانی به منطقه عشایری-روستایی خانه نهر و چاه چتوکی در بخش کردیان، به طول ۲۲ کیلومتر، با اعتبار ۲۲ میلیارد نیز انجام شد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تصریح کرد: پروژه آبیاری نوین (نوار تیپ) در مساحت ۳۲ هکتار و با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بخش دولتی با همکاری بخش خصوصی نیز در این بخش به بهره‌برداری رسید. به گفته وی در این شیوه نوین، راندمان آبیاری، افزایش ۹۰ درصدی دارد.

شهرستان جهرم در ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز است.
انتهای پیام/م

بهره برداری از طرح های عمرانی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار