به مناسبت چهلمین سالگرد ایام الله دهه مبارک فجر مراسم کلنگ زنی اصلاح تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار برگزار شد.

آغاز به کار اصلاح تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی بهارآقامحمدی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه احداث چنین تقاطع‌هایی نقش مهمی در ارتقای امنیت و ایمنی تردد در جاده‌ها و راه‌ها دارد، اظهار داشت: این طرح در کیلومتر ۶ محور همدان کرمانشاه تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی اجرایی می‌شود.

آقامحمدی افزود: این پروژه به منظور ایمن سازی نقاط پر تصادف در ورودی شهر صالح آباد با اجرای خاکبرداری، خاکریزی، راهسازی، احداث پل زیرگذر و نصب تابلو و علائم ایمنی، احداث سرعت کاه، گاردریل و خط کشی به عرض ۶ متر انجام می‌شود.

وی ادامه داد: برای این طرح اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

رییس راهداری بهار، ایمن سازی نقاط پر حادثه محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان بهار را از اولویت‌های این اداره بر شمرد و ابراز داشت: ایمن‌سازی تقاطع‌ها با توجه به حادثه خیز بودن و با توجه به حجم ترافیک عبوری از این محور با علائم اخطاری و هشداری در کاهش سوانح جاده‌ای بسیار تأثیرگذار است.

آقامحمدی در ادامه از کاربران جاده‌ای در خصوص توجه هر چه بیشتر به علائم منصوبه بر تلاش این اداره در جهت افزایش ایمنی عبور و مرور در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بهار تاکید و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام شده در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز بیشتر نقاط مستعد حادثه در این شهرستان در حوزه وظایف این اداره ایمن‌سازی خواهند شد.

گفتنی است، در آیین افتتاح این طرح معاون امور عمرانی استانداری همدان و جمعی از مسئولان استان نیز حشور داشتند.

انتهای پیام/ د

کلنگ زنی اصلاح تقاطع ایست بازرسی شهید زارعی بهار

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.