علی سهرابی گفت: ۳۰خبرنگار، عکاس و سایت خبری شور حماسی و انقلابی مردم نهاوند در راهپیمایی بزرگ روز ۲۲ بهمن پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سهرابی، مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: با هماهنگی‌هایی که با بسیج رسانه شورای هماهنگی خبرنگاران و مدیر اطلاع رسانی ستاد دهه فجر نهاونداحمد ترابی انجام شده ۳۰خبرنگار و عکاس نهاوندی شور و حماسه انقلابی مردم نهاوند را در راهپیمایی فردا روز ۲۲بهمن پوشش خبری و تصویری می‌دهند.

وی گفت: روابط عمومی فرمانداری و کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان نهاوند با همکاری اداره برق، شهرداری و نیروی انتظامی امکانات مناسبی را برای این پوشش خبری فراهم کرده اند.

سهرابی بیان کرد: بیشتر خبرگزاری‌ها و مطبوعات سراسری و باستانی و محلی و سایت و کانال‌های خبری در شهرستان نهاوند نمایندگی فعال دارند و بیشتر این خبرنگاران و عکاسان عضو فعال بسیج رسانه هستند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: تعدادی از خبرنگاران بسیجی نهاوند در جشنواره‌های مختلف کشوری و استانی افتخارات بزرگی را کسب کرده اند و امسال نیز به خوبی برنامه‌های دهه فجر را در ۴۰ سالگی انقلاب پوشش خبری تصویری داده اند.

انتهای پیام/ب

جزییات پوشش خبریمراسم ۲۲بهمن در نهاوند

برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.